سر خط اخبار

کد خبر:167318
پ

دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط ابتکار خوب قوه قضاییه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط را ابتکار خوب قوه قضاییه دانست و گفت: با این سامانه بخشی از مشکلات هموطنان خارج از کشور مرتفع خواهد شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شهریار حیدری با بیان اینکه دستگاه قضایی در موضوع سامانه‌ها اقدامات خوبی انجام داده و سعی کرده است مراجعات مردمی برای طرح دعوا و شکایت را غیرحضوری و سهل کند گفت: با افزایش سامانه‌های برخط حضور فیزیکی ارباب رجوع در محاکم قضایی نسبت به گذشته کمتر شده و شاکی و متشاکی از طریق این سامان‌ها در جریان پرونده‌های خود قرار می‌گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ایرانیان خارج از کشور در طرح دعوا و درخواست‌های قضایی خود با سختی‌هایی مواجه بودند و زمان و هزینه‌های زیادی را برای رفت و برگشت به کشور و درخواست‌های خود صرف می‌کردند. خوشبختانه با فعال شدن دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط بخشی از مشکلات هموطنانمان مرتفع خواهد شد.

حیدری دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط را ابتکار خوبی دانست و گفت: با فعال شدن این سامانه دیگر نیاز به مراجعه حضوری مگر در زمان مقرری که شعبه برای ارباب رجوع مشخص می‌کند نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید