سر خط اخبار

کد خبر:17373
پ

خداکند که بیایی!/ پرونده زمین‌خواری ۸۰۰ هزار هکتاری در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با اظهار امیدواری از سفر استانی رئیس جمهور به استان لرستان از لابی ۸۰۰ هزار هکتاری زمین کشاورزی انتقاد کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است سفر استانی رئیس جمهور به استان لرستان انجام شود، آنچه در این سفرها مهم است وفای به عهد است، در دولت های گذشته وفای عهد ندیدیم، پروژه‌ها و مسائلی که در سفر انجام می شود حتما باید در لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ به مجلس ارائه شود اگر غیر از آن باشد باز هم دروغ، ستم و اجحاف صورت می گیرد، مردم لرستان دیگر تاب و توانی ندارند.

همه کارخانه ها چه دولتی چه مردمی به تاراج رفته

وی افزود: ۸۰۰ هزار هکتار زمین مرغوب و بی نظیر لرستان به خاطر لابی های کثیف کشت نمی شود، کمتر از ۲۰۰ هکتار تنها از این زمین ها به صورت سنتی استفاده می شود امید داریم در این سفر رئیس جمهور به این همه ظلم و ستم مردم استان لرستان پاسخ قانع کننده ای دهد.

محمودوند به خبرنگار خانه ملت، خاطرنشان کرد: اصل ۴۴ در استان لرستان فقط ظلم ایجاد کرده است در حالی که اصل ۴۴ در کشور آبادانی آورده است، در لرستان همه کارخانه ها چه دولتی چه مردمی به تاراج رفته است لذا خواهش می کنم تحقیق و تفحص در این خصوص صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید