سر خط اخبار

کد خبر:6265
پ

جان ایران, سپهبد کجاستی؟

مکتب و راه و مدرسه درس آموز حاج قاسم عزیز تنها راه مقابله با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکاست.

۸۵ کشته و ۱۴۷ زخمی نتیجه انفجار مهیب روز شنبه مقابل مدرسه دخترانه سیدالشهدا در غرب کابل میباشد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران: در این انفجار کودکان و دختران بیگناه دانش آموز, معلمان و اهالی محله دشت برچی کابل هدف حمله قرار گرفته‌اند.

این حوادث در کل منطقه موجب رسوایی دولت بی‌آبروی آمریکا می‌شود.

امنیت ایران عزیز مرهون خون سرداران رشید اسلام و در راس آنان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که به گفته رهبر فرزانه انقلاب: نیروی قدس سپاه پاسداران به رهبری شهید سپهبد سلیمانی با متلاشی ساختن توده سرطانی و مهلک داعش نه فقط به کشورهای منطقه و جهان اسلام بلکه به همه ملت‌ها و بشریت خدمتی بزرگ کردند.

بار دیگر یادآوری می کنیم که تنها راه ادامه مسیر عزت آفرین استقامت در مقابل شیاطین, قوی‌تر شدن ایران در همه زمینه ها ست. تحقق ایام الله و غلبه حق بر باطل بر طبق آیه پنج سوره ابراهیم علیه السلام در سایه مبارزه و ایستادگی در مقابل جریان کفر تحقق می‌یابد و خداوند به مسلمانان در این شرایط سخت بشارت ایام الله را می‌دهد که با اعمال شاکرانه مسلمانان پیروزی‌های بیشتری در انتظارشان خواهد بود.

مکتب و راه و مدرسه درس آموز حاج قاسم عزیز تنها راه مقابله با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکاست. دور کردن سایه جنگ و ترور و تخریب از سر ایران عزیز مهم ترین کار سپاه قدس می باشد و بخش مهمی از امنیت ایران محصول تلاش جوانان مومنی است که تحت فرماندهی حاج قاسم عزیز سال‌ها به جهاد و فداکاری مشغول بودند و هم اکنون هستند. الا ان نصرالله هم الغالبون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید