سر خط اخبار

کد خبر:145935
پ

اختصاصی/ تشییع پیکر مدافع حرم در تهران

امروز ۱۴ آذر ماه با حضور گسترده مردم پیکر شهید مدافع حرم، شهید علی آقا عبداللهی در مقابل منزل ایشان تشییع و برای خاکسپاری در قطعه ۵۰ گلزار شهدا بدرقه نمودند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران؛ امروز ۱۴ آذر ماه با حضور گسترده مردم پیکر شهید مدافع حرم، شهید علی آقا عبداللهی در مقابل منزل ایشان تشییع و برای خاکسپاری در قطعه ۵۰ گلزار شهدا بدرقه نمودند.

شهید علی آقا عبداللهی در ۱۰ دی ماه ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او سال ۷۶ در دبستان رسالت منطقه ۱۱ ثبت نام کرد و دانش آموز شد. دوره دبیرستان را در هنرستان فنی شهدا در منطقه ۱۲ در رشته برق و الکترونیک گذراند . کاردانی رشته الکترونیک خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری سپری کرد. پس از اتمام درس در سال ۱۳۹۰ به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از گذراندن یک دوره یکساله در دانشگاه امام حسین(علیه السلام) در سپاه حفاظت انصارالمهدی مشغول خدمت شد . او در سال ۹۱ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج امیرحسین بود که سال ۱۳۹۳ به دنیا آمد.

او دو سال پیگیر رفتن به سوریه بود که در نهایت ۲۲ آذرماه سال ۱۳۹۴ راهی سوریه شد تا در دفاع از حرم اهل بیت(ع) حضور داشته باشد. و در همان اعزام اول ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید یعنی درست ۳۱ روز پس از اعزام در منطقه خالدیه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید علی آقا عبداللهی در حالیکه ۲۵ سال سن بیشتر نداشت و تنها فرزندش یک ساله بود راهی مسیر شهادت شد. ارادت ویژه ای به حضرت زهرا(س) داشت و مانند همین بانوی بی نشان، بعد از شهادت گمنام شد. اثری از پیکرش به دست نیامد تا حالا که ۸ سال از شهادتش می گذرد، در جریان تفحص سوریه پیکر این شهید عزیز هم پیدا شده و به کشور بازگشته است.

منبع
۳۶۱ درجه ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید