سر خط اخبار

کد خبر:136807
پ

تا پایان گام دوم انقلاب اثری از رژیم کودک کش باقی نمی ماند

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: به برکت خون شهدا، تا پایان گام دوم انقلاب اثری از اسراییل باقی نمی ماند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت الله عبدالملکی، امروز شنبه (۱۳ آبان) در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در جمع مردم کردستان اظهار کرد: اسراییل، سرمایه اجتماعی کشورهای مسلمان را کاهش داده و مهم ترین ضربه اقتصادی جهان اسلام به شمار می رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، بعد جدیدی از جبهه اقتصادی در برابر اسراییل تشکیل داده است که صهونیسم را در همه ابعاد نابود می کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، با تاکید بر اینکه تمام کشورهای اسلامی، غرب و شرق آفریقا و سایر نقاط دیگر دنیا، مدیون جمهوری اسلامی هستند و اکنون مردم مسلمان می داد که اگر جمهوری اسلامی وجود نداشت، امکان زندگی برای هیچ موجودی در این منطقه وجود نداشت.

وی ادامه داد: دیپلماسی و حمایت اندک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و لبنان، عملا سرعت رشد اسراییل را محدود کرده است.

عبدالملکی، بیان کرد: اگر امروز از نابودی اسراییل سخن گفته می شود و به جرات برای نابودی آن، زمان تعیین می شود به برکت امام ما و جمهوری اسلامی ایران است؛ با نابودی اسراییل مردم جهان اسلام می دانند که جمهوری اسلامی چه کمک برگی به بشریت کرده است.

وی به سخنان اخیر حسن نصرالله گریزی زد و ادامه داد: سید بزرگ مقاومت بیان کرده که جهانیان خیال نکند که جنگ علیه اسراییل، توسط جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شده است، ما اسراییل را در قواره ایران نمی بینیم، همه بداند که اگر جمهوری اسلامی ایران تصمیم به نابودی اسراییل بگیرد، زیاد به طول نمی انجامد؛ حریف اسراییل لبنان و یمن است.

عبدالملکی با بیان اینکه اسراییل را همین جریان مقاومت در منطقه جمع خواهد کرد، افزود: در حال حاضر تمام تحلیل های موجود، فروپاشی اسراییل است و همه می دانند که فقط آمریکا آن را نگه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار جبهه مقاومت در دنیا ثابت شده است و در پایان گام دوم انقلاب اسلامی نه از اسراییل و نه از استکبار جهانی آمریکا اثری نخواهد ماند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید