سر خط اخبار

کد خبر:168407
پ

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی| مبلغ و جدول تعهدات قرارداد جدید «بیمه تکمیلی» بازنشستگان تامین اجتماعی + سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

صفر تا صد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را در ادامه بخوانید.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، متقاضیان ثبت نام در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند به صورت غیر حضوری به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی مراجعه نمایند. همچنین افراد پس از ثبت نام بیمه تکمیلی می توانند برای پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت اینترنتی اقدام کنند.

سازمان تامین اجتماعی، برای آن دسته از افرادی که بازنشسته تامین اجتماعی می باشند، تسهیلاتی را فراهم نموده است تا در زمان ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام برای دریافت این بیمه را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، انجام می شود. بیمه شدگان نیز، می توانند پس از انجام فرآیند ثبت نام، اقدام به پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی کنند.

در ادامه، مطالبی در رابطه با سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین، پیگیری ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی آورده شده است.


سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی، برای آن دسته از افرادی که مستمری بگیر بیمه تامین اجتماعی می باشند، تسهیلاتی را فراهم کرده است که بتوانند، با پرداخت هزینه بسیار کمی به صورت ماهانه، بیمه تکمیلی شوند. بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲، بیمه آتیه سازان حافظ است که پوشش های خاص خودش را دارد.

تمامی بازنشستگان جدید تامین اجتماعی که قصد دارند، برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند، می بایست که به کانون بازنشستگان استان خودشان، مراجعه کنند. حال، اگر کانون بازنشستگان استان محل سکونت آن ها، سایت داشته باشد، معمولا ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، از طریق سایت انجام می شود.

بنابراین، سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، برای همه استان ها، به صورت یکسان نیست و بدیهی است که افراد، باید مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را از طریق سایت کانون بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی استان خودشان، پیگیری کنند.

در ادامه، نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ در استان تهران را ذکر می کنیم. افرادی که قصد دارند، در بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنند، حتما می بایست، در زمان ثبت نام، فرم ثبت نام بیمه تکمیلی را تکمیل نمایند. برای ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا، یکی از مرورگر های خود را باز کنید و در فیلد جستجوی آن، عبارت کابتا را جستجو نمایید. حال، اولین سایتی که برای شما جستجو می شود با نام کابتا و آدرس اینترنتی www.kabta.ir، همان سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، می باشد که می بایست بر روی آن کلیک کنید، تا به آن وارد شوید.

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲، همان بیمه آتیه سازان حافظ، می باشد. بازنشستگان تامین اجتماعی که جدیدا بازنشسته شده اند، به مدت ۳ ماه بعد از حکم بازنشستگی تامین اجتماعی خود، فرصت دارند که درخواست خود را برای دریافت بیمه تکمیلی، ثبت نمایند. در صورتی که افراد، برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند، می توانند به صورت ماهانه، حق بیمه خود را از روی حقوق مستمری خود بپردازند.

بدیهی است که بازنشستگان، می توانند علاوه بر خودشان، افرادی که تحت تکفل آن ها می باشند، را نیز بیمه کنند. برای این کار، لازم است که بازنشستگان، در فرم ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگی، افراد تحت تکفل خود را نیز وارد کنند و در نهایت، فرم را به سازمان ارسال کنند.

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، بسته به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هر استان، متفاوت است و بدیهی است که بعضی از بازنشستگان، می توانند با ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و بعضی از بازنشستگان نیز، باید به صورت حضوری به کانون بازنشستگی خودشان، مراجعه کنند.

سامانه ثبت نام

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

در نظر داشته باشید که برای ثبت نام در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، فقط باید در زمان ثبت نام، به سایت مراجعه کنید؛ چرا که پس از گذشت زمان ثبت نام، لینک مربوط به ثبت نام از سایت برداشته می شود. در صورتی که می خواهید، در کانون بازنشستگان استان تهران، برای ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنید. راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، به شرح زیر می باشد.

ابتدا، به سایت کابتا به نشانی www.kabta.ir وارد شوید. پس از ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، می توانید بر روی لینک ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی کلیک کنید.

در صورتی که زمان ثبت نام بیمه تکمیلی آغاز شده باشد، لینکی در سایت، قرار داده می شود که شما می توانید به وسیله آن، به بخش ثبت نام بیمه تکمیلی، وارد شوید. پس از ورود به سامانه ثبت نام، شما می بایست که اطلاعات خود و افرادی که تحت تکفل شما می باشند، را وارد کنید و در نهایت، بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.

پس از کلیک کردن بر روی گزینه ثبت اطلاعات، اطلاعات وارد شده شما در فرم ثبت نام، مجددا برای شما نمایش داده می شود که شما می بایست، این اطلاعات را با دقت بررسی کنید و در صورتی که آن ها را تایید می کنید، بر روی گزینه صحت اطلاعات را قبول دارم، کلیک کنید.مزایای بیمه اکمل

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که ۵۰ درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

مبلغ و جدول تعهدات قرارداد جدید «بیمه تکمیلی» بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که ۵۰ درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

محسن تقیانی، در خصوص جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ بیان کرد: بر اساس قرارداد سال ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ که میان کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور و شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ صورت گرفته است مبلغ بیمه تکمیلی در این قرارداد با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده است.

به گفته وی، ۵۰ درصد از این ۳۰۵ هزارتومان توسط سازمان تامین اجتماعی و ۵۰ درصد توسط بازنشسته پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان مشارکت سازمان در قرارداد سال گذشته به ازای هر نفر ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود، گفت: به عبارتی میزان مشارکت سازمان تامین اجتماعی در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ درخصوص بستری فوق تخصصی ۸۵ میلیون تومان، بیماران خاص و صعب العلاج ۳۵ میلیون تومان، بستری عمومی ۴۰ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی ۶ میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی- سرپایی ۴ میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم ۶ میلیون تومان برای یک چشم و ۱۲ میلیون تومان برای دو چشم، آمبولانس داخل شهری ۲ میلیون تومان و آمبولانس بین شهری ۳ میلیون تومان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید