سر خط اخبار

کد خبر:13649
پ

اظهارات یکی از اساتید انقلابی درباره انتصاب وزیر علوم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و بر اساس شنیده ها ، یکی از اساتید انقلابی و باسابقه در نشستی گفته که مشاوره هایی به آیت الله رئیسی ارائه کردم که خیلی خوب عملی شد. مانند انتخاب حسین امیرعبداللهیان یا رستم قاسمی یا امثالهم. وی درباره انتخاب محمد علی زلفی گل به عنوان وزیر علوم، تحقیقات […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و بر اساس شنیده ها ، یکی از اساتید انقلابی و باسابقه در نشستی گفته که مشاوره هایی به آیت الله رئیسی ارائه کردم که خیلی خوب عملی شد. مانند انتخاب حسین امیرعبداللهیان یا رستم قاسمی یا امثالهم.

وی درباره انتخاب محمد علی زلفی گل به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفته که وزارت علوم یک مسئولیت خیلی اساسی و کلیدی است. ایشان از نظر علمی وضع خوبی دارد ولی از نظر اجرایی یک مقدار نگرانی هایی بود.

پیشنهاد من برای این مسئولیت، محمد سعید جبل عاملی بود. او گفت که دیداری با آقای رئیسی داشتم. البته آقای جبل عاملی گفت که من یک مشکلی دارم و نمی توانم باشم. وی گفته که متکان گزینه دیگری مطرح شود که آقای متکان معاون مالی اداری وزارت جهاد کشاورزی یا اقای نادری منش معاون اموزشی دوره احمدی نژاد نیز گزینه های دیگر این وزارت خانه بودند اما نهایتا این وزارت خانه به آقای زلفی گل رسید. زلفی گل در تصمیم گیری ها تردید و ضعف دارد. آقای زلفی گل  از دوستان ما و مرد خوبی است ولی در تصمیم گیری ها یک مقداری تردید و ضعف هایی دارد. البته پیشنهاد من این بود که یک مجموعه توانمندی در معاونان وی شکل گیرد.

درباره ریاست دانشگاه شهید بهشتی آقایان داودی و آقامیری به عنوان گزینه های ریاست این دانشگاه مطرح بوده اند. نیروهای حزب اللهی علاقه مند به حضور آقای داودی هستند و متکان نیز گزینه آقامیری – رئیس دانشگاه آزاد تهران-  را دنبال می کند. البته داودی به مراتب از آقامیری بالاتر است.

دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • اکبر ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۲
    0 0

    احسنت به این پیشنهاداتت ،واقعا” لیاقت دریافت با لا ترین نشان را دارید ،دست مریزاد به خاطر دادان پیشنهاد رستم قاسمی و امیر عبداللهاین ،دیدیم در این مدت کوتاه چه دست آوردهای مهمی داشتن،یکی مشکل مسکن را حل کرد،دیگری مشکل برجام ،به شما تبریک میگم‌برای این هوش و ذکاوت استاد انقلابی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید