سر خط اخبار

کد خبر:6276
پ

اختصاصی|« گشایش اقتصادی» اسم رمز یک عملیات روانی در انتخابات ۱۴۰۰

یک منبع آگاه گفت که دولت برای پیروزی در انتخابات عملیات روانی با اسم رمز گشایش اقتصادی را در دستور کار دارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، یک منبع آگاه از سناریوی گام به گام دولت برای انتخابات ۱۴۰۰ با اسم رمز گشایش اقتصادی خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه، دولت با اجرای این سناریوی ویژه درصدد است تا زمینه ورود و پیروزی نامزد نهایی جریان اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ را فراهم کند.

این سناریو، بازار کالاهای اساسی و ارز و سکه را نشانه گرفته است. براساس این سناریو در روزها و هفته ]ای منتهی به انتخابات علاوه بر تزریق دلار به بازار با هدف کاهش قیمت، کالاها و مایحتاج عمومی نیز با قیمت پایین تری در دسترس عمومی قرار می گیرد.

به گفته این منبع آگاه دولت در این عملیات روانی با اسم رمز گشایش اقتصادی درصدد پول پاشی هدفمند برای جلب توجه افکارعمومی و جذب آرای آنان به نفع نامزد مورد حمایت خود برآمده است.

در همین حال، برخی از کارشناسان از احتمال کاهش قابل توجه نرخ ارز و طلا و همچنین برخی از اقلام و کالاهای اساسی در روزهای منتهی به انتخابات خبر داده اند.

پیش از این عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در جمع محدودی از خبرنگاران گفته بود که دولت بسیار فشار می آورد که بانک مرکزی در آستانه انتخابات برای پیشرفت طرح‌های مدنظر دولت پول بیشتری به دولت بدهد.

کلیدواژه : دولت دوازدهم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید