کد خبر:194953
پ

اختصاصی/ مراسم تشییع و خاکسپاری قهرمان ملی وزیر خارجه شهید جناب آقای حسین امیرعبداللهیان در شهرری+ عکس و فیلم

مراسم تشییع پیکر شهید امیر عبدالهیان توسط مردم مومن شهرری تشییع و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم علیه السلام به خاک سپرده شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران امروز پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ هجری شمسی همزمان با مراسم تشییع و تدفین سایر شهدای خدمت در شهرهای مختلف مراسم تشییع و تدفین قهرمان دیپلماسی جناب آقای حسین امیرعبداللهیان در شهرری و توسط مردم قدرشناس و خداجوی شهرری برگزار گردید.

استقبال از این مراسم به گونه‌ای بود که در تاریخ شهرری کم سابقه می نمود و مردم قدرشناس و مومن شهرری بار دیگر ثابت کردند که پای کار انقلاب هستند و قدر کسانی را که ای مملکت و مردم جانفشانی می‌کنند به خوبی می‌دانند.

حضور قشرهای مختلف مردم زنان و مردان به ویژه نوجوانان مثل همیشه در مراسمات مختلف این شهر انقلابی چشم نواز بود به گونه‌ای که همزمان با تشییع پیکر مطهر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از سه راه ورامین شهرری تمامی اماکن از جمله صحن‌های حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و میدان شهرری خیابان‌های اصلی منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم مملو از جمعیت بود به گونه‌ای که تمام درب های حرم مطهر بسته شده بود و حاضر شدن در میان مردم بسیار دشوار بود و تمامی خیابان های منتهی به حرم ترافیک سنگین برای خودروها دربر داشت.

مراسم تشییع جسم مطهر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه حدود ساعت ۱۱ صبح از محل شروع مراسمات راهپیمایی‌های شهرری (سه راه ورامین) آغاز و بعد از تشییع و گذشتن از میدان شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم رفت و بعد از طواف حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در صحن شرقی این حرم به خاک سپرده شد.

قبر مطهر ایشان از شب قبل آماده شده بود و در مراسم تدفین دختر سردار شهید سلیمانی انگشتر پدر خود را به ماموران داد تا به همراه وزیر خارجه به خاک بسپارند.

این خاکسپاری در حضور معاون اول رئیس جمهور، برادر زحمتکش جناب آقای محمد مخبر انجام و به طور مستقیم از صدا و سیما برای مردم ایران و دنیا پخش گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید