کد خبر:177653
پ

اختصاصی/ برگزاری اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی

اجتماعی بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار گردید.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امروز، هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ هجری شمسی مصادف با پانزدهم رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری، اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها ساعت ۱۵:۳۰ همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
ورزشگاه آزادی مملو و جمعیت روزه‌دار بود و طبق برنامه‌ از پیش تعیین شده ۱۵۰ هزار بسته افطاری در بین روزه داران شرکت کننده در این محفل قرآنی توزیع شد.
در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل تلاوت آیات قرآن و سرود و همخوانی های انقلابی قرآنی و در همبستگی با ملت ستم دیده فلسطین برگزار شد.
در این مراسم و همزمان با صد و هفتاد و سومین روز طوفان الاقصی جناب آقای زیاد نخاله از جنبش فلسطینی میهمان ویژه بود و برای حضار دقایقی سخنرانی کرد و اظهار کرد که فلسطین باقی خواهد ماند و عید رمضان را تبریک گفت.
حاج آقای قمی رئیس سازمان تبلیغات هم در این مراسم شرکت داشت.
بعد از سخنرانی دکتر زیاد نخاله حاضرین روزه‌دار شعار مرگ بر اسرائیل را بلندتر از همیشه سر دادند و پرچم‌های ایران و فلسطین را در کنار یکدیگر به اهتزاز درآوردند.
بعد از سرودهای فلسطینی گروه دختران به همراه حاج ابوذر روحی سرود اینجا ایرانه و سلام فرمانده را اجرا کردند و برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید