سر خط اخبار

کد خبر:84705
پ

احمد خاتمی از هدف بعدی دشمن خبر داد!

سیداحمد خاتمی در همدان گفت…

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سیداحمد خاتمی در همدان گفت: سرمایه ما اعتماد به خداوند است و باید بدانیم توطئه بعدی از همین حالا آغاز شده است و انتخابات خبرگان و نمایندگی مجلس را هدف گرفته اند و می گویند چرا مردم ایران در انتخابات شرکت نمی کنند و انتخابات ایران را با انتخابات کشوری چون ترکیه که حضور مردم در انتخابات اجباری است و اگر کسی شرکت نکند جریمه می شود و از خدمات عمومی محروم می شود، مقایسه می کنند و می گویند مردم از مسئولان ناراضی هستند که در انتخابات شرکت نمی کنند.


امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: تجربه دوم از این ماجراها همراهی با ولایت است چراکه تضمین کننده پابرجایی نظام اسلامی است و تجربه سوم بصیرت است یعنی دیدن مانور دادن دشمن بر مسائل مختلف چراکه دشمن از هر آنچه بترسد آن را می کوبد و با آن مخالفت می کند.


وی در پایان مطرح کرد: دشمن با زیر سوال بردن عملکرد مسئولان می خواهد عملکرد آنها را ضعیف نشان دهد و از این طریق باعث بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان شوند و پیامد این امر هم چیزی جز بی اعتنایی و دین گریزی مردم نیست و مردم با هوشیاری فهمیدند که این امر کاملا دروغ است. همه ما می دانیم در کشور مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات نباید باعث پشت کردن به ولایت و نظام اسلامی شود و همه با هم باید در رفع این مشکلات تلاش کنیم.

منبع
نو اندیش ایرانیان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید