سر خط اخبار

کد خبر:130072
پ

آیت الله خاتمی: صهیونیست‌ها قبل از ۲۵ سال وعده رهبری از بین خواهند رفت!

آیت الله خاتمی، خطیب جمعه تهران گفت: به فلسطینیان مظلوم می‌گویم وعده خدا را باور کنید، شما می‌مانید و صهیونیست‌ها می‌روند.

صهیونیست‌ها قبل از ۲۵ سال وعده رهبری از بین خواهند رفت

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در خطبه نخست امروز نماز جمعه تهران (۲۱ مهر) با بیان اینکه به لطف خدا، غزه آباد خواهد شد، گفت: صهیونیست‌ها قبل از ۲۵ سال وعده مقام معظم رهبری از بین خواهند رفت.

وی در ادامه افزود: امام علی (ع) فرمودند کسی که سفر آخرت را و طولانی بودن این سفر را در نظر داشته باشد خود را آماده می‌کند. چه بخواهیم چه نخواهیم سفر ابدی در پیش داریم. این سفر توشه می‌خواهد.

خطیب جمعه تهران گفت: بهترین توشه این راه طولانی، تقوا و حریم نگه داشتن برای ذات مقدس ربوبی است.

وی افزود: از جمله صفاتی که قرآن برای خداوند ذکر می‌کند پایبندی به قولش است، خداوند به قولی که داده وفا خواهد کرد. از وعده‌های خداوند اینکه مقاومان راهش را کمک خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه یکی از جلوه عنایت خداوند، نابودی دشمن است، افزود: جلوه دیگر عنایت خدا خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

خاتمی با اشاره به حضور شیخ زکزاکی در نماز جمعه، گفت: میهمان عزیز جمهوری اسلامی، مجاهد عالیقدر، ابو الشهدا، جناب زکزاکی به نماز جمعه تهران زینت بخشیدند. به این مجاهد نستوه فی سبیل الله خیر مقدم می‌گوئیم آنکه سرمایه‌هایی را در راه جهاد داده است.

خطیب جمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه اظهار داشت: روز یکشنبه سالروز شهادت شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، پنجمین شهید محراب توسط منافقین جنایتکار است که یاد این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

وی افزودد: در حادثه زلزله در افغانستان افراد زیادی کشته و مجروح شدند که این حادثه را محضر بازماندگان این زلزله تسلیت می‌گوئیم و برای افرادی هم که بر اثر این حادثه زخمی و مجروح شدند، شفای عاجل مسئلت می‌کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: امروز راهپیمایی باشکوهی در حمایت از مظلومان فلسطین برگزار شد. عملیات طوفان الاقصی از زمان اشغال فلسطین تاکنون بی نظیر بوده است ، نه کم نظیر. سنگ کجا، موشک، پهپاد، چترباز و اسیر گرفتن از صهیونیست‌ها کجا؟ همه چیز عوض شده است. معادله بین‌المللی تغییر کرده است.

حجت الاسلام خاتمی گفت : هیچ تردیدی نداشته باشید که این شرایط قصه را به آن سمت می‌برد که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید