سر خط اخبار

کد خبر:5961
پ

آیا با مدیری که با خودروی دولتی سگ گردانی کرد، برخورد می شود؟

مدیری که با سواستفاده از خودروی دولتی اقدام به سگ گردانی کرده بود، شناسایی شده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، یکی از مدیران دولتی در اهواز که با سواستفاده از خودروی پلاک دولتی همراه با سگ خود در خیابان های این شهر پرسه زده بود، از سوی مسئول مستقیم خود برکنار شده است.

برپایه این گزارش انتشار عکس و فیلمی از یک خوردی دولتی پلاک قرمز در اهواز که سرنشین آن شبانه اقدام به سگ گردانی می‌کرد، بازتاب فراوانی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

با پیگیری های دستگاه های ذی ربط، این فرد که معاون مالی – اداری یکی از ادارات کل استان خوزستان بوده و از خودروی دولتی سوءاستفاده کرده است، شناسایی شد.

در همین حال، علی حسینی پویا دادستان اهواز نیز خبر از تشکیل پرونده فضایی برای این فرد خاطی داد و افزود: از این فرد درخواست کردیم فردا با حضور در دادسرا در خصوص سگ گردانی با خودرو دولتی پاسخگو باشد و با وی برخورد خواهد شد.

پیش از این نیز کلیپی از رقص یکی از مدیران اداره کل پست هرمزگان در فضای مجازی منتشر شده بود که بازتاب منفی گسترده ای در استان و همچنین افکارعمومی جامعه به همراه داشت. اما درباره چگونگی برخورد با وی که جسورانه اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار را به نمایش گذاشته بود، خبری منتشر نشد و صرفا گفته شد که با وی برخورد می شود.

کلیدواژه : دولت دوازدهم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید