سر خط اخبار

کد خبر:189798
پ

آثار منتخب رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند

یک طرح بلند و دو طرح کوتاه سینمایی، عناوین برتر مرحله نهایی رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» را کسب کردند.

برگزیدگان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند

یک طرح بلند و دو طرح کوتاه سینمایی، عناوین برتر مرحله نهایی رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» را کسب کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، نویسندگان ۱۰ طرح و ایده برگزیده مرحله اول رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» که از میان بیش از ۳۰۰ طرح و ایده ارسالی توسط گروه داوری، مرکب از داریوش یاری، حامد باشه‌آهنگر و نصرت‌الله تابش انتخاب شدند در جلسه ارائه حضوری (پیچینگ) آثارشان که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری در محل بنیاد سینمایی فارابی با شرکت اعضای گروه داوری و چند تن از کارشناسان این حوزه برگزار شد، آثار خود را برای حاضران تشریح کردند و در نهایت یک طرح بلند و دو طرح کوتاه سینمایی، موفق به کسب عناوین برتر این رویداد شدند.

بر پایه این گزارش، طرح بلند سینمایی «پرواز آرزوها» نوشته مصطفی نظری‌زاده و طرح‌های کوتاه سینمایی «امضای دستی» از رضوان پارسا و «s.k.c» از یاسر خمسی به عنوان آثار اول تا سوم برگزیده شدند.
در پایان جلسه مذکور۱۰ شرکت‌کننده مرحله نهایی متشکل از: محمدرضا بحرانی، رضوان پارسا، حسان پرنده، زهرا جعفری‌زاده، یاسر خمسی، فاطمه ذوقی‌نیا، امین لطفی، سید مجید موسویان، بهروز نشان و مصطفی نظری‌زاده لوح تقدیر و جوایز مالی خود را از مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دریافت کردند.

رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» با هدف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی، از دی‌ماه گذشته با برنامه‌ریزی دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان طراحی و برگزار شد. این دبیرخانه با هدف ساماندهی امور جشنواره کودک و تشویق تولیدات در این حوزه از سال گذشته در بنیاد سینمایی فارابی تشکیل شده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید