کد خبر:69010
پ

دستمزد۷۰۰ هزار دلاری برای وطن فروشی و خیانت به خدا و میهن

بی وطنان با به دست گرفتن تریبون‌های رسانه‌های معاند فارسی زبان کاسبی می کنند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، چند ماهی می‌شود که دیگر خبری از اغتشاش و ناآرامی نیست؛ آشوب‌های خیابانی که بر اساس اسناد دستگاههای اطلاعاتی تنها با یک بهانه و با هدایت و جریان سازی دستگاههای اطلاعاتی و جاسوسی با هدف ناامن سازی ایران به راه افتاد و در نهایت با هوشیاری مردم و عدم همراهی آنان محکوم به شکست شد.

حالا پس از گذشت چند ماه، این جریان ضدایرانی تلاش می کند تا پروژه بدحالی دانش آموزان در برخی مدارس کشور را دستمایه آشوب جدید خود قرار دهد تا بار دیگر با التهاب آفرینی برای خود درآمدزایی کند تا دکان کاسبی شان تخته نشود.

در شرایطی که با شکست پروژه ناامن‌سازی کشور در سایه آشوب‌های خیابانی، تیر ضدانقلاب به سنگ خورد و فراخوان‌های‌شان برای آغاز اغتشاشات با شکست روبه‌رو شد، این جریان بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک شوک روانی برای ارتباط‌گیری مجدد با جامعه ایران است. در این فضا سریال مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در تعدادی از شهرهای کشور می‌تواند گامی برای ملتهب‌سازی باشد. گرچه تاکنون ابعاد ماجرا روشن نشده، اما نحوه واکنش و پرداخت جریان اپوزیسیون به این ماجرای مشکوک، حاکی از آن است که ضدانقلاب حساب ویژه‌ای روی این موضوع باز کرده و در پی آن است تا این بار به بهانه این ماجرا امنیت عمومی و روانی جامعه ایرانی را هدف قرار دهد.

همانطور که رسانه‌های ضدانقلاب که در ماجرای فوت مهسا امینی پیش از روشن شدن ابعاد حادثه، با تولید اخبار تحریف شده و دروغ، به جنگ آرامش روانی مردم رفته بودند، این بار نیز قبل از مشخص شدن ماجرا، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی نشانه رفته‌اند. خشمگین شدن جامعه از چنین اقدامی و منتسب کردن آن به نظام یا جریان‌های مذهبی هدفی است که از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور دنبال می‌شود. شبکه ضدایرانی صدای آمریکا که از قضا مصیح علینژاد از چهره‌های اپوزیسیون نیز در آن حضور فعال دارد، از جمله این رسانه‌ها است.

علینژاد که در طول سال‌های گذشته مشغول فعالیت علیه ایران بوده و در اغتشاشات اخیر نیز از هیچ تلاشی برای تشدید تحریم‌های غرب علیه مردم ایران دریغ نکرد، در ارتباط با مسمومیت سریالی و مشکوک دانش آموزان نیز در صف اول دروغ سازی و اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران ایستاده است. اما دلیل اصلی این دروغ سازی‌ها و تلاش علینژاد برای ملتهب کردن فضای عمومی جامعه ایرانی چیست؟

بنابر گزارشات مالی وب‌سایت اطلاع‌رسانی بودجه دولت آمریکا، علینژاد سالانه چند هزار دلار از آمریکا دریافت می‌کند. تنها در یک مورد، «آژانس رسانه‌های جهانی» ایالات متحده آمریکا به‌عنوان پیمانکار علینژاد، دستمزدی به مبلغ ۸۶ هزار و ۴۰۰ دلار، از اسفند ماه سال جاری تا اسفند ماه سال بعد برای او در نظر گرفته است. دستمزدی که به‌خاطر حضور علینژاد در شبکه ضدایرانی صدای آمریکا و البته فعالیت‌های ضدایرانی‌اش، به او پرداخت خواهد شد.

علینژاد از اسفند ماه سال گذشته تا اسفند ماه امسال نیز برای فعالیت‌های ضدایرانی خود، دستمزدی به مبلغ ۱۰۸ هزار دلار از سوی آمریکایی‌ها دریافت کرده است. او از اسفند ماه سال ۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۰ نیز دستمزد نجومی ۱۲۵ هزار دلاری از کارفرمایش گرفته است.

بر اساس داده‌های سایت اطلاع رسانی بودجه دولت آمریکا، از سال ۲۰۱۵ تا امروز، آمریکا بیش از ۷۲۰ هزار دلار به عنوان دستمزد اقدامات ضدایرانی به علینژاد پرداخت کرده است. با توجه به این موارد، حالا بهتر می‌توان درباره جریان ضدایرانی که در خارج از کشور مستقر شده و برای مردم ایران نسخه می‌‎پیچند حرف زد. علینژاد و امثال او مزدورهای وابسته‌ای هستند که در قبال دریافت دستمزدهای چند ده هزار دلاری از غرب، درحال پیشبرد اهداف ضدایرانی کارفرمایانشان هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری