کد خبر:52748
پ

مهربان: کشتی تلاش کرد بودجه افزایش یابد آیا باید اعتباراتش صفر شود؟/ اعتبارات مجلس بودجه مازاد است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: با تلاش فدراسیون کشتی و مساعدت مجلس بودجه ورزش افزایش یافت حالا درست است اعتبارات کشتی صفر شود؟

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، ابراهیم مهربان با اشاره به اینکه بودجه ۳۳۵ میلیاردی مجلس از تبصره ۱۴ و مازاد بر بودجه اختصاصی به وزارت ورزش است، اظهارداشت: سال ۹۹ بود که از تبصره ۱۴ مبلغ ۱۰ میلیارد به کشتی و ۱۰ میلیارد به فدراسیون ناشنوایان اختصاص پیدا کرد البته آن زمان هم خانم فرامرزیان ۶-۷ میلیارد بیشتر به کشتی نداد که همین باعث اختلاف بین کشتی و وزارت شد. فدراسیون کشتی به دنبال این موضوع بود که با مساعدت مجلس سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ فدراسیون شامل این تبصره شدند تا بودجه را بگیرند.

دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: سال گذشته به ما ۲۰ میلیارد اختصاص دادند و به فوتبال بیشتر. به فدراسیون‌های دیگر هم مبالغی اختصاص پیدا کرد. حالا امسال ۲۳ فدراسیون شامل این تبصره می‌شوند که مبلغ ۳۳۵ میلیارد در نظر گرفته شده است و بودجه ورزش قهرمانی بیش از ۶۰۰ میلیارد شده است پس این بودجه یکی نیست و بودجه هیچ فدراسیونی نباید کم شود و باید زیاد هم شود. آیا اینکه آقای دبیر تلاش کرده تا چنین بودجه‌ای وارد ورزش شود کار بدی است؟ مزد فدراسیون کشتی این است بودجه‌اش صفر شود؟ وظیفه فدراسیون کشتی نبود اما این فدراسیون کنار همه فدراسیون‌هاست و اینکه ظرفیت جدید ایجاد شده بد است؟

مهربان در پایان به فارس گفت: بودجه ورزش قهرمانی ۳۰۰ میلیارد است و این بودجه علاوه بر اعتبارات وزارت است، حالا با این شرایط بودجه کشتی را صفر کردند و این ظلم است. کشتی برادر همه رشته‌هاست و کشتی امکاناتی را در آزادی ایجاد کرده تا ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

کلیدواژه : کشتیمهربان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری