کد خبر:110395
پ

طراحی محصولات الکترونیک آموزشی برای دانش‌آموزان

محققان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی محصولات الکترونیک آموزشی برای دانش‌آموزان شدند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علیرضا رضایی، عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۴ در حوزه آموزش الکترونیک فعالیت داریم به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: محصولات آموزشی طراحی شده در این شرکت، اطلاعاتی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به محصولات آموزشی کشور در این شرکت دانش‌بنیان، اظهار کرد: محصولات این شرکت دانش‌بنیان شامل بانک کتاب، کتاب الکترونیکی، اتوماسیون و بانک سوال می‌شود. این محصولات مورد استفاده مدرسه‌ها و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مدیر آموزشی این شرکت دانش‌بنیان افزود: تمام محتوای آموزشی همچون تمرینات کتاب، درسنامه و سوالات کنکور سراسری به صورت فصل‌بندی و درس‌بندی‌شده در قالب این برنامه آموزشی در اختیار دانش‌آموزان و مدرسه قرار می‌گیرد.

به گفته وی، دانش‌آموزان با ورود به این سیستم الکترونیک می‌توانند آموزش ببینند و حتی سنجش شوند.

رضایی با بیان اینکه در این محصول سیستم به صورت خودکار کارنامه صادر می‌کند، عنوان کرد: همچنین می‌تواند گزارشی از عملکرد دانش‌آموزان و مدرسه به مدیران ارائه دهد. این امر منجر به کاهش هزینه آموزشی تا ۹۰ درصد می‌شود.

وی افزود: محتوای آموزشی به‌روز نیز در اختیار مدارس، دانش‌آموزان و معلمان قرار داده می‌شود.

فعال این حوزه فناوری یادآور شد: تمام فعالیت‌های این شرکت از کدنویسی تا سایر فعالیت‌ها به صورت الکترونیک و آنلاین انجام می‌شود. سازمان بین‌المللی یونسکو این شرکت را به عنوان اولین سیستم دانش‌بنیان و اولین شرکت برتر یادگیری الکترونیک انتخاب کرد.

وی افزود: زمانی‌که شروع به فعالیت کردیم تفکر بر این مبنی بود که کتاب الکترونیک یک کالای لوکس در آموزش محسوب می‌شود، اما با گذر زمان و توسعه تکنولوژی قرار است از سال ۱۴۰۴ کنکور نیز به صورت آنلاین برگزار شود.

منبع
آنا پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری