کد خبر:74169
پ
فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد؛

حضور ۴۰۰۰ جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی یزد

بیش از چهار هزار جهادگر بسیجی در بخش های بهداشت و درمان، کشاورزی، فرهنگی و عمران در یزد شرکت کردند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: در نوروز امسال تاکنون بیش از چهار هزار جهادگر بسیجی در بخش های بهداشت و درمان، کشاورزی، فرهنگی و عمران در استان با هدف خدمت بی منت به محرومان شرکت کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار حسین زارع کمالی در جمع گروهی از جهادگران بسیجی یزد افزود: برای خدمت بی منت این تعداد جهادگران در تعطیلات نوروز امسال با همکاری سایر نهادها و تشکل‌‍‌ها ماموریت دینی و انقلابی خود را انجام می دهند.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در استان ادامه داد: اقدامات جهادی در قالب طرح افطار تا سحر برای ۳۶ محروم تحت پوشش ساخت مسکن ویژه افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در محمد آباد بخش مرکزی یزد نمونه بارز آن است.

این مسئول اظهار کرد: بیش از یک هزار گروه جهادی با حضور داوطلبانه اقشار مختلف مردم با همکاری سپاه و بسیج در امور مختلف فرهنگی و عمرانی ماموریت خود را سالانه به خصوص در تعطیلات نوروز صادقانه انجام می دهند و این موضوع با قوت ادامه دارد.

زارع کمالی بیان کرد: ساخت مسکن برای محرومان جزو برنامه‌های اصلی و اولویت دار بسیج و سپاه الغدیر است و برای تحقق برنامه‌ها این آمادگی برای جلب همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولان برای تقویت وظایف بیش از گذشته فراهم است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری