کد خبر:113240
پ

آغاز فراخوان مقاله برای اولین همایش بین‌المللی نظمی نو

مدیر فرهنگی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از آغاز فراخوان مقاله برای اولین همایش بین‌المللی نظمی نو خبر داد.

فراخوان مقاله به اولین همایش بین‌المللی نظمی نو

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهدی ارمغانی مدیر فرهنگی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری درباره همایش بین‌المللی نظمی نو، اظهار کرد: مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یک تشکل دانش‌آموزی که به نوعی پرچمدار تشکل‌های دانش‌آموزی هست، در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نوجوانان نقش ایران را در نظم نوین جهانی پیدا کنند، همایش بین‌المللی نظمی نو را برگزار می‌کند. 

وی با بیان اینکه این همایش در اواخر شهریور برگزار می‌شود، گفت: در مقدمه همایش نظمی نو، برای اینکه بتوانیم دانش‌آموزان و جامعه نخبگان را نسبت به این موضوع مهم آماده کنیم، یک فراخوان مقاله دادیم. 

ارمغانی ادامه داد: فراخوان مقاله در ۴ موضوع شامل «بررسی علل و مصادیق انزوای آمریکا»، «گسترش فکر و جبهه مقاومت در مقابل استکبار»، «انتقال قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا» و « نقش و جایگاه ایران در نظم جدید جهانی» است. 

وی با بیان اینکه مخاطبان این فراخوان ایاتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و فرهنگیان هستند، افزود: مهلت ارسال مقاله تا ۱۵ شهریور است؛ مقالات برتر علاوه بر انتشار قالب کتاب و نشریات معتبر علمی، از جوایزی شامل نفر اول ۱۰ میلیون، نفر دوم ۵ میلیون و نفر سوم ۳ میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند‌. 

مدیر فرهنگی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: آثار به تارنمای pr.ayandehsazan@gmail.com  یا شماره ۰۹۹۱۶۶۹۱۰۸۴ در پیام‌رسان‌های داخلی ارسال شود. 

ارمغانی از برگزاری پویش دانش‌آموزی خبر داد و اضافه کرد: در این پویش از تمام دانش‌آموزان علاقه‌مند دعوت می‌شود تا با موضوع همایش آثار ادبی، فرهنگی و رسانه‌ای تولید کنند و نمایشگاه آثار در ورودی مکان همایش به نمایش در می‌اید.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری