کد خبر:103770
پ

۸۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند مکرون وعده‌هایش خود عمل نکرده است

طبق گزارشات و بر اساس یک نظرسنجی، ۸۰ درصد فرانسوی‌ها اعتقاد دارند مکرون به وعده‌های ۱۰۰ روزه خود عمل نکرد.

۸۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند مکرون وعده‌هایش خود عمل نکرد 

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران؛ به نقل از پایگاه اینترنتی بی اف ام تی وی، طبق یک نظرسنجی، حدود ۸۰ درصد فرانسوی ها، معتقدند که مکرون در هدف خود موفق نبوده است.
مکرون در ۱۷ آوریل، از آغاز دوره صد روز آرامش خبر داد. سه ماه بعد، فرانسوی‌ها او را به شدت قضاوت می‌کنند: طبق نظرسنجی موسسه Odoxa-Backbone Consulting برای فیگارو، ۷۸ درصد از آن‌ها عقیده دارند او در هدف خود موفق نبوده است.
بر اساس نظرسنجی این موسسه برای فیگارو ۷۸ درصد از آن‌ها معتقدند که او در پایان این دوره به هدف تعیین شده دست نیافته است. ۴۳ درصد از آن‌ها اعلام کردند مکرون “اصلا” موفق نبود.
رئیس جمهور فرانسه سه اولویت را تعیین کرده بود: «کار»، «عدالت و نظم جمهوری و دموکراتیک» و همچنین «پیشرفت برای زندگی بهتر». از نظر ۷۵ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، مکرون پیشرفت کمی در این پروژه‌ها داشته یا اصلاً پیشرفت نکرده است. جای تعجب نیست که در پرونده «عدالت و نظم» مکرون کمترین تعداد افراد را متقاعد کرده است به طوری که تنها ۱۸ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که او در این زمینه پیشرفت کرده است.
فرانسوی‌ها خواهان کناره گیری بورن هستند.
در زمانی که زمزمه‌های تغییر سازماندهی بر سر زبان‌ها افتاده است، اکثریت فرانسوی‌ها (۶۵ درصد) معتقدند که امانوئل ماکرون باید نخست وزیر را تغییر دهد. سباستین لکورنو، وزیر نیرو‌های مسلح، تنها عضوی از دولت است که نسبت به خروجش (۲۶ درصد) نظرات بیشتری به نفع ابقای خود (۳۴ درصد) جمع آوری کرده است.

منبع
صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری