کد خبر:86195
پ

۷ زخمی در حادثه تیر اندازی در لوئیزیانا

ساعاتی پیش در یک تیراندازی در شهر تیبدوو واقع در ایالت لوئیزیانای آمریکا ۷ تن زخمی شدند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از شبکه دبلیو دی.اس.یو؛ در یک تیراندازی در شهر تیبدوو واقع در ایالت لوئیزیانای آمریکا ۷ تن زخمی شدند.تیراندازی در ایالت لوئیزیانا با ۷ زخمی 
گزارشگر این شبکه افزود بگذارید از قسمت مهم ماجرا آغاز کنیم. تیرانداز یا تیراندازانی همچنان فراری هستند. همچنین اطلاعات جدیدی درباره این که پیش از آغاز تیراندازی در این خیابان چه اتفاقی در حال رخ دادن بود؛ دارم. پشت سر من را می توانید ببینید. من با زنی صحبت کردم که در خانه ای زندگی می کند که تیراندازی در آن رخ داد. او گفت خانواده و دوستانم برای مهمانی جمع شده بودند. آنها فارغ التحصیلی و تولد را جشن می گرفتند. او گفت مهمانی حدود ۴ بعدظهر دیروز در اینجا خیابان هایلند تیبدوو آغاز شد. او به من گفت بعد از آن که هوا تاریک شد فردی به سوی جمعیت اتش گشود. شاهدان گفتند صدای حدود ۲۰ تیراندازی را شنیدند.
وقتی صدای تیرانداری را شنیدم خوشحال شدم که محل را ترک کرده بودم زیرا نمی توانستم بدوم. صدای مردم و تیراندازی را شنیدم. مردم به داخل ساختمان می دویدند. من گفتم خدایا رحم کن! چیز دیگری که می دانم این است که وقتی آنجا نشسته بودم دیدم به کودکان گلوله اصابت می کرد. اما ما همیشه مهمانی داریم. چنین حوادثی هرگز اتفاق نیافتاده است.دفتر کلانتر به ما گفت ۷ قربانی تیراندازی حدود ۱۷ تا ۲۵ سال دارند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره وضعیت این افراد نمی‌دهند. اما زنی که اندکی پیش با او صحبت کردیم به من گفت یکی از قربانیان زنی جوان است که پنج بار به او تیراندازی شد. اطلاعات بیشتری قطعا بدست خواهیم آورد. دفتر کلانتر امروز بعدظهر نشست خبری خواهد داشت. ما از ان‌ها این سولات و سولات دیگر را خواهیم پرسید. ما آخرین اخبار را ساعت ۴ برای شما خواهیم داشت.

منبع
خبرگزاری صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری