کد خبر:105837
پ

۵۱ واحد صنفی متخلف در اسلامشهر شناسایی و پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از برخورد با تخلفات اصناف مختلف خبر داد و گفت: در این راستا از ۱۵۰ واحد بازدید به عمل آمد که ۵۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شد.

۵۱ واحد صنفی متخلف در اسلامشهر پلمب شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز شنبه توضیح داد: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان طی ۲۰ روز گذشته، از ۱۵۰ واحد صنفی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.

وی ادامه داد: تعداد ۵۱ واحد صنفی در اجرای این طرح به علت عدم رعایت مقررات پلمب شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۸۸ کیلوگرم مواد مخدر

علیزاده این را هم گفت که در پی کسب اخبار و گزارشات مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری و فروش موادمخدر می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و شناسایی محل فعالیت قاچاقچی موادمخدر در شهرک واوان، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل متهم، مقدار ۱۸۸ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

علیزاده اظهار داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار ارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری