کد خبر:113094
پ

۲۵۰ میلیارد ریال اعتباربرای عملیات زیر ساخت کاشان و آران و بیدگل اختصاص یافت

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت:امسال ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مجلس برای تکمیل خانه های بهداشت،حوزه های ورزشی،رفع نقاط حادثه خیز،تجهیز کانون های فرهنگی و غیره به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اختصاص یافت.

۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل زیرساخت های کاشان و آران و بیدگل اختصاص یافت

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جواد نایینی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال از این مبلغ به کاشان و ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر به آران و بیدگل اختصاص یافت.

وی اظهار کرد:در مدت هفت سال و نیم فعالیت این دفتر از دوره نماینده سابق و در مدت ۲ سالی که بنده به عنوان کفیل مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل حضور دارم اقدماتی ازجمله اجرای باند دوم جاده برزک،باند دوم جاده بادرود_کاشان،جاده کاشان_ابوزیدآباد،ایجاد رادیو کاشان،اصلاح تعرفه برق در تابستان،اجرای فاز نخست مرحله ویژه اقتصادی،شروع عملیات زیرساخت شهرک سوم صنعتی،شروع اخداث زیرساخت شهرک ماهیان زینتی راوند،راه اندازی دانشگاه فرهنگیان پسران آران و بیدگل،تامین اعتبار سهم دولت مدارس خیر ساز،احداث جاده سفیدشهر،آسفالت باند دوم روستای نشلج،تکمیل چمن های ورزشگاه های روستایی و غیره انجام شده است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:سه هزارو ۴۰ نامه و درخواست مردمی در ۲ سال اخیر توسط دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده،۸۰۸ نامه به تهران ارسال شده و به ۴۲۳ مورد نامه پاسخ داده شده است، ۳۳۴ مورد نامه به اصفهان ارسال شد و هزارو ۵۹۸ مورد نامه به مدیران دستگاه های اداری کاشان از طرف این دفتر طی ۲ سال اخیر ارجاع شد.

نائینی در بخش دیگری از سخنانش گفت:خبرنگاران کاشان مانند دیگر مسوولان شهرستان توانسته اند بخش مهمی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی تبیین کنند و با قدرت رسانه ای خوب و برنامه ریزی عالی،قدرت مطالبه گری خود را استحکام بخشند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هم وطنان در حرم حضرت شاه چراغ(ع) شیراز گفت: سپاه پاسداران،ارتش،بسیج و دیگر مسوولان با همکاری با هم فتنه بزرگ داعش را خنثی کردند.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:از ۲ سال قبل اعلام کردم که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی نخواهم شد و امروز هم داوطلب انتخابات مجلس برای دوره دوازدهم نیستم اما از همه افرادی که ثبت نام کردند تشکر می کنم و امیدوارم باتوجه به منویات امامین انقلاب اسلامی شاهد حضور حداکثری و انتخاب اصلح و شایسته باشیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری