کد خبر:197626
پ

۱۳ هزار نیروی جان برکف مردمی عصای دست مقاومت در غزه/ جنگ فرسایشی در انتظار اشغالگران

روزنامه رای الیوم همزمان با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گزارش داد که هزاران نفر از ساکنان این منطقه، برای پیوستن به مقاومت به منظور جنگ با اشغالگران صف کشیده‌اند.

۱۳ هزار نیروی جان برکف مردمی عصای دست مقاومت در غزه/ جنگ فرسایشی در انتظار اشغالگران

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، روزنامه رای الیوم در گزارش خود از وضعیت گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه آورده است: بخش جذب نیرو و داوطلب گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در هشت هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار درخواست جذب و جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز طبق آنچه منابع آگاه در بیروت اعلام کرده‌اند، دستکم سه هزار درخواست جدید جذب و آموزش در صفوف خود دریافت کرده است. بیش از هزار رزمنده نیز به دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین پیوسته‌اند.

به نوشته رای الیوم، این امر در راستای آماده شدن برای جنگ فرسایشی طولانی مدت با رژیم صهیونیستی است که تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به درازا خواهد انجامید. اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین تقویت کادر انسانی طی ماههای آتی را مدنظر قرار دارد.

این روزنامه در ادامه با اشاره به کثرت درخواست‌ها برای ملحق شدن به مقاومت فلسطین آورده است: یک عضو ارشد مقاومت به رای الیوم گفت که گردان‌های القسام صدها درخواست جذب نیرو در روز دریافت می کند. وی علت افزایش درخواست ها را نسل کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه دانست و اعلام کرد که جوانان و خانواده ها به ملحق شدن به کادر امنیتی و نظامی برای فراگیری آموزش نظامی و مشارکت در جنگ تمایل شدیدی پیدا کرده اند.

به گفته این عضو ارشد مقاومت فلسطین، جنبش حماس هم اکنون با مازاد افراد خواهان جذب روبرو شده است.

به نوشته رای الیوم، یک مسئول جنبش جهاد اسلامی در لبنان نیز این موضوع را تایید کرده است.

این روزنامه همچنین نوشت: چند روز قبل یک کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس نشان داده که توان جذب نیرو حتی زیر بمباران را هم دارد. «تامیر هایمان» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت که دلبستن به اقدام نظامی به تنهایی چاره ساز نیست و نابودی حماس را به همراه نخواهد داشت؛ به ویژه که حماس توان جذب نیرو به شکل گسترده را به جای نیروهای از دست رفته خود دارد.

رای الیوم افزود: محافل نزدیک به مقاومت اعلام کردند که جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، طرح‌های دشمن را برای کوچاندن آنها به شکست کشانده و نه تنها اراده جمعی بر پرهیز از مهاجرت و کوچ است، بلکه بخش جذب نیرو مقاومت شاهد درخواست جذب نیرو، در راستای تمایل به انتقام یا حتی دفاع از خود و خانواده است.

به نوشته این روزنامه، در سطوح عملیاتی نیز طرح‌های میدانی در راستای جنگ و نبرد طولانی و فرسایشی و اصل بر حفظ مهمات، ساخت آن و گرفتن آن از دشمن به عنوان غنایم و نیز جذب نیرو وآموزش سریع آنها به منظور پیش بردن جنگ فرسایشی است. اسلوب و شیوه مقاومت در حال حاضر آموزش در حین درگیری است تا نیروهای بیشتری را جذب و وارد عرصه نبرد کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری