کد خبر:136836
پ

۱۳ آبان روزی پرخاطره در تاریخ ملت ایران است

رئیس عقیدتی، سیاسی و انتظامی نیروی انتظامی کشور در مراسم روز راهپیمایی ۱۳ آبان در اردبیل، این روز را بعنوان یک روز تاریخی و پرخاطره برای ملت ایران برشمرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در روز راهپیمایی ۱۳ آبان که با حضور مردم شهر اردبیل برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور چندین حادثه بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ کشور است و باید همواره گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ با شعارهای کوبنده خود در کنار ملت خود را به دانشگاه تهران رساندند و در دفاع از دانشجویان با حمله مأموران ساواک شهید شدند.

ادیانی با بیان اینکه قشر دانش آموز در مبارزات ملت ایران در کنار آنها بوده است، اضافه کرد: از بین دانش آموزان کشور برای انقلاب و دفاع مقدس شهید داده ایم و نقش دانش آموزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی شایسته بوده است.

رئیس عقیدتی، سیاسی و انتظامی نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و ضد کفر بود و از روز نخست به سمت حکومت استبدادی و و غارتگر نشانه رفته بود.

ادیانی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تصریح کرد: این اقدام مهم و تأثیگذار دانشجویان توسط امام خمینی(ره) تمجید شد و اشغال این جاسوسخانه برگ زرینی برای دانشجویان بود.

وی ضمن تأکید بر تداوم راه شهیدان دانش آموز و دانشجو و با اشاره به کینه توزی ها و دشمنی های استکبار جهانی با ایران اسلامی، افزود: با وعده الهی و پایان رویارویی جبهه حق و باطل، سرنگونی برای ستمگران خواهد بود.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری