کد خبر:114458
پ

۱۱ کشته در اثر انفجار در پاکستان

به تازگی و در یک انفجار بمب در وزیرستان شمالی در پاکستان، دست‌کم ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انفجار در پاکستان 11 کشته برجای گذاشت

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، مقام‌های محلی پاکستان اعلام کردند که در انفجار یک بمب در «وزیرستان شمالی» دست‌کم ۱۱ کارگر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در یک حادثه دلخراش، دست‌کم ۱۱ کارگر پس از انفجار یک بمب در وزیرستان شمالی جان باختند و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند. این حادثه هولناک زمانی رخ داد که یک بمب درون یک ون منفجر شد.

«ریحان گل ختک» معاون کمیسر تأیید کرد که تروریست‌هایی که وسیله نقلیه حامل کارگران را هدف قرار داده بود، این اقدام خشونت‌آمیز را مرتکب شدند.

حادثه فوق درست یک هفته پس از انفجار انتحاری در باجور که به مرگ دست‌کم ۶۳ نفر از جمله ۲۳ کودک و زخمی شدن ۲۰۰ نفر دیگر منجر شد، رخ داده است.

پاکستان اخیراً صحنه ناآرامی‌های سیاسی بوده است. به دنبال دستگیری «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق، اعتراضات شدیدی در چندین شهر پاکستان به راه افتاد و خشونت‌های این اعتراضات به مرگ چندین نفر و جراحت صدها نفر انجامید و دادگاه عالی پاکستان دستور آزادی عمران خان با قرار وثیقه را صادر کرد.

۱۸ مرداد ماه نیز، رسانه‌های محلی پاکستان گزارش دادند، نخست وزیر سابق این کشور به دنبال محکوم شدن از بابت فساد مالی در دادگاه، به مدت پنج سال نیز از فعالیت سیاسی منع شد. 

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری