کد خبر:10969
پ

۱۰۴۶ پروانه عبور بار ترافیکی در قزوین صادر شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۱۰۴۶ پروانه عبور ترافیکی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد. ابراهیم شنوا فلاح اظهار کرد: پروانه عبور بارهای ترافیکی برای بارهایی صادر می‌شود که مشخصات آن‌ها از نظر ابعاد و وزن […]

صدور ۱۰۴۶ پروانه عبور بار ترافیکی در قزوین

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۱۰۴۶ پروانه عبور ترافیکی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

ابراهیم شنوا فلاح اظهار کرد: پروانه عبور بارهای ترافیکی برای بارهایی صادر می‌شود که مشخصات آن‌ها از نظر ابعاد و وزن خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها است و برای تردد در جاده‌ها باید مجوزی از سوی این اداره کل داشته باشند.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، وی اضافه کرد: هدف از صدور پروانه عبور ترافیکی نیز ایمنی تردد، حفاظت از جاده و ابنیه فنی راه‌ها و همچنین جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه است.

شنوافلاح ادامه داد: سرعت، ساعت حرکت، مسیر مجاز و سایر مقررات حمل بار از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان های باری دارای بار ترافیکی قید شده و راننده مکلف به رعایت آن است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر در استان قزوین، صدور پروانه عبور بار ترافیکی بر عهده پایانه بار استان و همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک است.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری