کد خبر:125848
پ

یک شهرک‌نشین صهیونیست به ضرب چاقو زخمی شد

دقایقی قبل رسانه‌های عبری از زخمی‌شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست با سلاح سرد در شهرک صهیونیستی «بسغات زئیف» واقع در قدس اشغالی خبر می‌دهند.

یک شهرک‌نشین صهیونیست به ضرب چاقو به شدت زخمی شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از سما، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از انجام یک عملیات با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر داد.

بر اساس اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، یک شهرک‌نشین صهیونیست بر اثر زخمی‌شدن با چاقو به شدت زخمی شده است.

این رسانه عبری زبان گزارش داد که این اقدام که با سلاح سرد انجام شده است در شهرک صهیونیستی «بسغات زئیف» واقع در قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

بر اساس گزارش‌های مخابره‌شده شهرک‌نشین صهیونیست زخمی‌شده یک مرد ۳۰ ساله است و زوایای پنهان این حادثه همچنان در دست بررسی است. هنوز اطلاعاتی درباره اینکه آیا این رخداد یک عملیات مقاومتی بوده یا خیر گزارش نشده و هیچکدام از گروه‌های فلسطینی نیز مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته‌اند.

این در حالی است که ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس انجام عملیات‌های مقاومتی در جریان عید یهودی موسوم به عید سایه‌بان‌ها (عید العرش) سطح آمادگی خود را افزایش دادند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» اعلام کرد که ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هر روزه هشدارهایی را درباره امکان اجرای ده‌ها عملیات مقاومتی در جریان عید سایه‌بان‌ها که ۷ روز به طول می‌انجامد دریافت کرده‌اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در پی دریافت هشدارهای پیاپی درباره انجام عملیات‌های مقاومتی از سوی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه قصد دارد نشستی امنیتی را با حضور یوآف گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش و برخی فرماندهان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی برگزار کند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری