کد خبر:196653
پ

گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی شد

همزمان با دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

asdasd

کد خبر : ۱۴۸۶۹۲۴

همزمان با دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد تهران برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه ایرادات گزارش حسابرسی از سال ۹۹ هنوز رفع نشده است، اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که تکرار شده، تعیین تکلیف نهایی وضعیت مالیات بر ارزش افزوده در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ است.

وی افزود: شرکت موظف است در خصوص زیان انباشته بیش از سرمایه جهت انحلال شرکت اقدام کند. هفت برابر سرمایه شرکت زیان انباشته وجود دارد. در حال بررسی موارد هستیم که بند مصوبه شورا اصلاح شود تا مشکلات ماده ۱۴۱ این شرکت برطرف شود.

آخوندی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ شرکت موظف به انجام وظایف مقرر نسبت به صاحبان سهام است، یادآور شد: مدیرعامل شرکت باید توضیح داد که برای رفع ایرادات چه اقداماتی انجام شده است.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه راهکارهای قانونی در خصوص تعیین تکلیف واگذاری برج میلاد به شرکت باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: این مشکلات برای برخی دیگر از شرکت ها نیز وجود داشت که باید در خصوص آن گزارشات ارائه شود.

عباس حیدری مدیرعامل شرکت برج میلاد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ و پس از برگزاری مجمع، گزارش مقبول از حسابرسان دریافت و به حسابرس سال ۱۴۰۱ ارائه شد، اظهار کرد: سرمایه اولیه برج میلاد ۶ میلیارد تومان بیشتر نیست و از آنجاکه شرکت دارایی و ملکی ندارد عملا نمی توانیم افزایش سرمایه داشته باشیم و شرکا باید اقدام کنند که البته شرکا نیز ممنوعیت هایی دارند که امیدواریم برطرف شود.

وی افزود: مکاتبات را با مجامع و شهرداری انجام خواهیم داد تا موانع قانونی برطرف شود و شرکا بتوانند سرمایه را افزایش دهند تا از ماده ۱۴۱ خارج شویم.

حیدری با بیان اینکه هیچ مطالبه ای به پیمانکاران نداریم و در مراجع قضایی در حال پیگیری است، تصریح کرد: تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده نیز به طور کامل انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

کلیدواژه : برج میلاد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری