کد خبر:107628
پ

گروه مقاومت فلسطین اسرائیل را تهدید کرد

دقایقی قبل گروه مقاومت فلسطینی «عرین الأسود» بامداد شنبه رژیم صهیونیستی را به انجام حملات بیشتر تهدید کرد.

تهدید گروه مقاومت فلسطینی به انجام عملیات بیشتر علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش ۳۶۱ درجه از خبرگزاری سما فلسطین، گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود» در بیانیه‌ای خواستار اتحاد گروه‌های فلسطینی و حمایت از نیروهای مقاومت شد.

در این بیانیه همچنین آمده است که رژیم صهیونیستی هرگز موفق نخواهد شد تا عملیات نیروهای مقاومت را متوقف کند و حملات مقاومت علیه صهیونیست‌ها با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

عرین الاسود در این بیانیه خطاب به نیروهای این گروه و سایر گروه‌های مسلح فلسطینی، گفت: ما به شما می‌گوئیم در زمانه بازار داغ اظهارنظرها و کانال‌های دروغین، درست است که همه سکوت کنیم و گفت وگو فقط برای میدان و تفنگ باشد. ما فقط به زبانی که دشمن می‌فهمد یعنی زبان خون و سرنیزه با آنها گفت وگو می‌کنیم.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری