کد خبر:56244
پ

گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری در محلات تهران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اقدام بسیار مناسب شهرداری تهران در راه‌اندازی و تقویت گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محله بر اهمیت حضور این گروه‌های مردمی در مراحل مختلف بحران تاکید کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد حسن نامی درباره فعالیت گروه‌های دام اظهارداشت: اساس جمهوری اسلامی بر حضور مردم است و مردم در ساختار جمهوری اسلامی ایران بیشترین نقش را بر عهده دارند در زمان وقوع بحران‌ به علت اتحاد و علاقه ای که به همدردی انسانی بین مردم وجود دارد، همه حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: این حضور اگر سازماندهی شده باشد می توانیم گروه‌های خاصی از مردم را با اهداف خاص تشکیل دهیم چون می‌توانندخیلی موثر و سرمایه‌ساز باشند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تجربه موفق شهرداری تهران در تشکیل گروه‌های مردمی ، بر لزوم سازماندهی گروه های دوام در قالب تیم ها و گروه‌هایی با فرماندهی مشخص تاکید کرد و یادآور شد: اگر این سازماندهی را انجام دهیم، بیشترین نقش را هم در آمادگی و پاسخ و هم در زمینه بازسازی و بازتوانی می‌توانند داشته باشند. همچنین از حضور این گروه‌ها می‌توانیم در بحث پیشگیری که مهمترین امر در مدیریت بحران است، استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری