کد خبر:106484
پ

گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار “میهمانان کوچک امام حسین (ع)” در سنندج

گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار “میهمانان کوچک امام حسین (ع)” با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان شامگاه یکشنبه در مهدیه سنندج برگزار شد.

گردهمایی میهمانان کوچک امام حسین(ع) در سنندج برگزار شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، این گردهمایی با حضور کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌هایشان و جمعی از مسئولان استانی و با اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، مداحی، تعزیه، پرده‌خوانی، معرفی کتاب و شعرخوانی در مهدیه سنندج برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در حاشیه این گردهمایی اظهار کرد: این برنامه همزمان با سراسر کشور و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان در راستای تحقق ایمان دینی و ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی برگزار شد.

حمیدرضا گوهری آگاهی بخشی، آشنایی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز معرفی شخصیت‌های مقدس واقعه عاشورا و تبیین فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نظیر ایثار و شهادت در قالب فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این همایش خانواده‌ها به همراه فرزندان خود حضور پیدا کردند و در حاشیه آن نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری