کد خبر:9364
پ

گاف بزرگ در تصویرپردازی از خط تولید واکسن برکت/ مسئول ضربه به اعتماد ملی کیست؟

بی‌تجربگی و ناهماهنگی مدیران بنیاد برکت در تصویرپردازی از خط تولید واکسن برکت کار دست این بنیاد داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، انتشار تصاویری از خط تولید واکسن برکت بازتاب منفی گسترده‌ای در افکارعمومی به همراه داشته است. به گونه‌ای که این تصاویر از روی خروجی خبرگزاری‌‌ها حذف شده و مسئولان بنیاد برکت را به صرافت دعوت دوباره از عکاسان خبری و تصویرپردازی از نمای دیگر خط تولید واکسن برکت وادار کرده است.

برپایه این گزارش، گروهی از خبرنگاران و عکاسان خبری در آستانه روز خبرنگار،برای تهیه گزارش و پوشش تصویری از خط تولید واکسن برکت دعوت شدند. اما بی‌تجربگی‌ مدیران و ناهماهنگی‌ها نتیجه معکوس داد.

برخی از خبرنگاران مدعو گفته‌‌اند که مدیران بنیاد برکت مانع از حضور آنان در خط تولید شده و صرفا به حضور آن‌ها در اتاق‌ها و سالن‌های همجوار برای تصویر برداری رضایت داده‌اند!

انتشار تصاویری از نحوه پوشش و فعالیت گروهی از کارکنان، واکنش‌های منفی گسترده‌ای را در پی داشته است.

در این تصاویر برخی از کارکنان خط تولید این واکسن که قائدتاً باید در محیطی ایزوله و کاملاً بهداشتی حضور داشته باشند از پوشش مناسبی برخوردار نیستند.
همانطور که در تصاویر مشاهده می شود برخی کارکنان کفش کتانی به پا دارند و برخی هم دمپایی بدون هیچ روکشی که چندان بهداشتی به نظر نمی رسد. در بعضی تصاویر هم که مربوط به بخش بسته بندی است هیچ یک از کارکنان دستکش به دست ندارند؛ این درحالی است که انتظار می رود در همه مراحل تولید پروتکل های بهداشتی تمام و کمال رعایت شود.

البته گفتنی است که در پی گسترش بازتاب منفی این تصاویر، مسئولان بنیاد برکت باردیگر عکاسان خبری را به این منطقه فراخوانده و به آنان امکان حضور در بخش‌های از خط تولید داده شد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری