کد خبر:142312
پ

کمیسیون آموزش بمباران مراکز علمی غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید جنایات نابخشودنی و غیرانسانی رژیم جعلی و منحوس اسرائیل در بمباران مردم مظلوم غزه به ویژه اهالی علم و دانش، حمایت خود را از آرمان‌های مقدس ملت شریف فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایسنا، متن بیانیه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قَضینَا إلی بَنی إِسرَائیلَ فِی الکِتابِ لَتُفسدُنَّ فی الارضِ مَرّتینِ و لتَعلُنَّ عُلُوّاً کبیراً. فإذا جاءَ وَعدُ أُولیهُمَا بَعثنَا عَلَیکُم عِباداً لَّنا أُولی بأسٍ شدیدٍ فَجاسُوا خِلال الّدیارِ و کان وعداً مفعولاً. (سوره اسرا،‌ آیات ۴ و ۵)
و به فرزندان اسرائیل اعلام کردیم که شما دو بار در زمین فساد خواهید کرد و  سرکشی بزرگی از شما سر خواهد زد. هنگامی که نخستین وعده فرارسد، گروهی از بندگان سرسخت خود را نزد شما می‌فرستیم تا هر خانه و شهری را جستجو کنند و این وعدۀ الهی قطعی است.

رژیم صهیونیستی پس از شکست ننگین و ذلت بار امنیتی، سیاسی و نظامی از عملیات کوبنده و تاریخ ساز «طوفان الاقصی»، اقدام به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و مناطق مسکونی غزه با استفاده از بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه نموده است. در این فجایع، دستان رژیم اشغالگر قدس برای انتقام‌گیری از اهالی دانش و اندیشه از آستین درآمده و هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، «دانشگاه الازهر» و «دانشگاه اسلامی» شهر غزه را بمباران کرده‌اند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل، بیش از ۶۰ مدرسه در غزه از جمله مدارس «الفاخوره»، «تل الزعتر»، «الفلاح» و «ابوحسین» را هدف بمباران قرار دادند که بر اثر آن صدها نفر به شهادت رسیده‌اند. صهیونیست‌ها با بمباران فضاهای فیزیکی مدارس، مراکز علمی و دانشگاهی، گمان می‌برند که می‌توانند اندیشه و آرمان آزادی قدس شریف را سرکوب نمایند در حالی که اطمینان داریم دانشجویان و دانش آموزان فلسطینی آگاهتر و قوی تر از پیش، به مبارزه با مستکبران ادامه خواهند داد.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید جنایات نابخشودنی و غیرانسانی رژیم جعلی و منحوس اسرائیل در بمباران مردم مظلوم غزه به ویژه اهالی علم و دانش، حمایت خود را از آرمان های مقدس ملت شریف فلسطین اعلام می نماید.

بدون تردید، نتیجه این نسل‌کشی و کودک کشی بی حد و مرز صهیونیسم شیطان‌صفت، محو این رژیم جعلی توسط جوانان شجاع فلسطین و آزادی خواهان جهان خواهد بود.  ان شاء الله تعالی؛ وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیز»

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری