کد خبر:98832
پ

کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی از یک خانم سالخورده

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ متهم پس از کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی از یک خانم سالخورده خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان بخصوص افراد سالخورده، ماموران پلیس دو متهم سابقه دار را شناسایی کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران پلیس مشخص شد، متهمان با پرسه زدن در جلوی درب ادارات دولتی، افراد سالخورده‌ای را که مشکل اداری داشتند شناسایی می‌کردند و پس از جلب اعتماد با چرب زبانی خود را افرادی با نفوذ معرفی کرده و با مراجعه به منزل مالباختگان، مبالغ زیادی از آن‌ها دریافت می‌کردند.

­

وی با بیان اینکه متهمان در آخرین سوژه سرقت خود، طلا و جواهرات خانم سالخورده‌ای به ارزش ۵ میلیارد تومان را سرقت کرده‌اند، گفت: ماموران پلیس در یک عملیات، دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

­

سرهنگ کارآگاه تقی پور افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد جعل عنوان اعتراف کردند و ۲۰ مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی آن‌ها را شناسایی کردند.

­

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری