کد خبر:92309
پ

کشف ۸۲۳ عدد عینک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف یک دستگاه تاکسی سمند در شهر کرمانشاه و کشف ۸۲۳ عدد عینک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار «مهدی حاجیان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان امداد کرمانشاه حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۸۲۳ عدد عینک قاچاق با برندهای خارجی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۶ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری است.

کشف ۵ کیلوگرم تریاک در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ «حیدر حق جویان» افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ، ۴ کیلو و ۸۸۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

سارقان قطعات خودرو در دام پلیس صحنه

فرمانده انتظامی صحنه ازدستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۱ صحنه با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ “منوچهر رضایی” اظهار داشت: سارقان در بازجویی ها به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان صحنه اعتراف کردند.

وی در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل احشام در محورهای مواصلاتی شهرستان و کشف ۱۴۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “هوشنگ مبارکی” اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی هرسم حین گشت زنی در محور حمبل – پلدختر به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون های توقیفی، ۱۴۲ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۲ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

مبارکی در پایان از دستگیری ۶ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کشف ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در روانسر

ماموران انتظامی روانسر در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۲ محموله قاچاق شامل چوب و لوازم آرایشی – بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال شدند.

ماموران پاسگاه قشلاق حین گشتزنی و ایستگاه بازرسی شهید خراجیان حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون و پراید مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام شده از کامیون ۸ تن چوب و در بازرسی از پراید هم یک هزار و ۴۰۶ عدد انواع لوزام آرایشی – بهداشتی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا پرونده هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

دستبند پلیس پایان کار ۲ سارق سیم برق در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای سیم برق در شهر کرمانشاه و اعتراف آن ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و در عملیاتی منسجم آن ها را دستگیر کردند.

کرمی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی خبر داد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری