کد خبر:97592
پ

کشف و توقیف یک محموله مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی درسروآباد

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد گفت: یک هزار و ۶۴۹ قطعه مرغ در قالب یک محموله غیرمجاز در این شهرستان توقیف و مرغدار خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد، روز چهارشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه عید قربان، شبکه دامپزشکی شهرستان به صورت منظم و مدون بر روند تولید، تحویل به کشتارگاه و توزیع مرغ در بازار، نظارت داشته‌ و به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

آرش بخشیان افزود: بازرسان شبکه دامپزشکی سروآباد در همین زمینه موفق به کشف و توقیف یک محموله مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی شدند.

وی گفت: این محموله پس از توقیف با دستور رییس تعزیرات حکومتی شهرستان و با همراهی نیروی انتظامی به کشتارگاه مرغ مریوان منتقل و پس از کشتار، روانه بازار مصرفی شهرستان های مریوان و سروآباد شد.

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد اضافه کرد: محموله توقیفی حامل یک هزار و ۶۴۹ قطعه مرغ زنده به وزن سه هزار و ۵۸۵ کیلوگرم بود که به علت تخلف صورت گرفته، خودرو باری توقیف و روانه پارکینگ و همچنین مرغدار خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شبکه‌ دامپزشکی شهرستان سروآباد در برخورد با تولیدکنندگان متخلف هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت و از طریق مراجع قضایی با افراد خاطی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری