کد خبر:203118
پ

کشف بیش از نیم تن انواع موادمخدر صنعتی و سلاح و مهمات توسط مرزبانان

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تن انواع موادمخدر صنعتی و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌ هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی دست پیدا کردند که در همین راستا با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند، به محض مشاهده مرزبانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین گیر شده و خود را تسلیم مأموران کردند. در این درگیری مرزبانان ضمن دستگیری سه قاچاقچی مسلح، مقدار ۵۸۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۲۵۳ کیلوگرم مرفین، ۹۸ کیلوگرم شیشه، ۳۵ کیلوگرم هروئین و ۱۹۵ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: همچنین مرزبانان تعداد ۱۴ قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه، چهار دستگاه بیسیم دستی، هشت دستگاه کاسه شاررژ، دو عدد دوربین چشمی و تعداد ۱۲۴ هزار ۴۷۱ عدد انواع قرص قاچاق را از این افراد کشف و ضبط کردند.

گودرزی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده درحال انجام است، گفت: برای سه متهم دستگیرشده نیز پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کلیدواژه : انواع مواد مخدر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری