کد خبر:2034
پ
قلبی که دیگر نمی تپد...

کرونا | علی انصاریان هم ملکوتی شد…

فوتبال ایران بار دیگر به سوک نشست.

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران، بازیگر سینما و مجری تلویزیون در ۴۳ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران سال‌ها در باشگاه پرسپولیس تهران توپ زد. او سابقه پوشیدن لباس استقلال را هم دارد.

انصاریان روز ۲۲ دی برای برگزاری داربی نود و چهارم، به همراه مهرداد میناوند در ویژه برنامه شبکه تلویزیونی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند. میناوند هم هفته گذشته در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

علی انصاریان از چند روز پیش به کرونا مبتلا شد و به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه‌هایش در بیمارستان بستری شد و هر چند پزشکان امیدوار بودند وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کند اما تلاش‌ها برای بازگرداندن او به شرایط عادی ناکام ماند.

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش به دستگاه تنفس مصنوعی وصل بود. سرانجام این بازیکن سابق فوتبال امروز در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

علی انصاریان علاوه بر استقلال و پرسپولیس سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی، سایپا، استیل‌آذین، استقلال اهواز ، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را در کارنامه ورزشی خود داشت.

او در سال‌های گذشته فعالیت‌های هنری هم داشت و در چند فیلم‌ سینمایی و مجموعه‌ تلویزیونی بازی کرد. علی انصاریان در تعدادی برنامه تلویزیونی هم به عنوان مجری شرکت داشت.

در همین حال ، خانواده مرحوم علی انصاریان طی بیانیه ای ضمن تشکر از تمامی اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست کردند تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

این درخواست خانواده علی انصاریان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کروناست.

خانواده انصاریان از همه مردم درخواست کردند تا ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید تازه درگذشته و به جهت جلوگیری از ازدحام در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.

تحریریه و سردبیری ایران ۳۶۱ درجه درگذشت جانگداز علی انصاریان را به مادر و خانواده آن محروم و جامعه ورزشی و سینمایی و مردم کشورمان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

کلیدواژه : علی انصاریان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری