کد خبر:202196
پ

کتاب «تلخ و شیرین رسانه‌های اجتماعی» راهی بازار نشر شد

کتاب «تلخ و شیرین رسانه‌های اجتماعی» نوشته والریو سیرلا با ترجمه لیلا ابراهیمیان توسط نشر بزنگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

ورود «تلخ و شیرین رسانه‌‎های اجتماعی» به کتابفروشی‌ها

کتاب «تلخ و شیرین رسانه‌های اجتماعی» نوشته والریو سیرلا با ترجمه لیلا ابراهیمیان توسط نشر بزنگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، کتاب «تلخ و شیرین رسانه‌های اجتماعی» نوشته والریو سیرلا به تازگی با ترجمه لیلا ابراهیمیان توسط نشر بزنگاه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب با موضوع رسانه‌های اجتماعی امروز و نفوذ و تأثیر آن‌ها بر زندگی مردم در شش فصل عرضه شده است.

کتاب «تلخ و شیرین رسانه‌های اجتماعی» اطلاعات ضروری را در مورد رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. اگرچه مباحث این کتاب شامل اطلاعات بسیار فنی و یا فرمول‌های تحلیلی نمی‌شود، اما سیستم ارتباطی جدید را تشریح و ایده‌هایی را برای جلب پژوهش‌های فردی فراهم می‌کند. آنچه امروزه به خوبی در حال انجام است ادغام رسانه‌های اجتماعی در دستگاه‌های مختلف برای کار و سرگرمی است. درواقع دستگاه‌های هوشمند جدید برای کمک به زندگی روزمره ایده‌آل هستند و می‌توانند به عنوان مثال در خانه و ماشین برای تناسب اندام و حمل و نقل استفاده شوند. رسانه‌های اجتماعی گروهی از ابزارهای قدرتمند هستند که می‌توانند فرصت‌ها و تهدیدهای بزرگی را ایجاد کنند و به همین دلیل فهم اینکه از آن‌ها چگونه و در چه حوزه‌ای استفاده شود مهم است. به نقل از اریک کوالمن: آنچه در وگاس اتفاق می‌افند در فیسبوک، توئیتر، فلیکر باقی می‌ماند.

ضرورت‌های ارتباطی، قدرت رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های اجتماعی و سنتی، فرصت بازار و نمایه کاربران، تأثیر سیاسی، تأثیر بر بازار، تأثیر اجتماعی، اعتیادها، قلدری‌ها، شکارچیان آنلاین، فیشینگ و کلاهبرداری، رسانه‌های اجتماعی، حریم خصوصی داده‌ها، رسانه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی از جمله بخش‌های این کتاب هستند.

این کتاب با ۱۴۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

منبع
مهر
کلیدواژه : کتاب تلخ وشیرین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری