کد خبر:31740
پ

اختصاصی|کتابی با موضوع مهربانی با حیوانات چاپ می‌شود

کتاب «سه روز مانده به پایان همه چیز» با موضوع مهربانی با حیوانات نوشته مهین سمواتی منتشر می‌شود.

مهین سمواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، گفت: کتاب «سه روز مانده به پایان همه چیز» که رمانی برای قشر نوجوان است از سوی انتشارات امیرکبیر به زودی منتشر می‌شود.

این نویسنده اظهار کرد: موضوع این کتاب به مهربانی با حیوانات اشاره دارد. شخصیت اصلی این داستان دختری است که طی رویدادی با زبان حیوانات آشنا می‌شود و به واسطه ارتباطی که مورچه ها با او برقرار می‌کنند، روستای خود را از یک خطر نجات می‌دهد.

وی بیان کرد: این اثر بخاطر ژانر فانتزی که دارد قطعا از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

این نویسنده با بیان اینکه دو کتاب کودک نیز به انتشارات جمکران ارائه کرده‌ که بعد از بررسی و تایید مراحل چاپ آن آغاز خواهد شد به آثار تازه منتشر شده خود نیز اشاره کرد و گفت: به تازگی رمان «عشق یک لبخند نیم سانتی» و مجموعه داستان «سنگ های لق روی دیوار» ویژه مخاطب نوجوان از سوی نشرصاد چاپ شده است.

وی افزود: همچنین «بدون ریش و سبیل مرد شدن» که به تازگی نامزد جایزه داستان سیرجان هم شده در کنار کتاب «یک ماه خوب برای بچه های خوب» که اثری ویژه قشر کودک است از سوی انتشارات جمکران به بازار آمده است.

گفتنی است، «بدون ریش و سبیل مرد شدم»، روایت جذابی از مبارزات قبل از انقلاب است. داستان این کتاب در مورد پسر نوجوانی است که به صورت اتفاقی وارد مبارزات انقلابی می ‌شود. او بعد از اولین ماموریتش که آن را با موفقیت به پایان می ‌رساند، تبدیل به یک عضو فعال و شجاع انقلابی می ‌شود. این اثر به قلم مهین سمواتی برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده است.

همچنین کتاب «یک ماه خوب برای بچه های خوب» با شخصیت‌های دوست داشتنی در قالب ۶ داستان کوتاه و خواندنی کودک را با ماه رمضان و انجام دادن کارهای خوب و فضائل روزه گرفتن در این ماه آشنا می کند. کودک با مطالعه این کتاب می‌آموزد که از چه زمانی روزه بر او واجب می‌شود و در کل روزه گرفتن چه آدابی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری