کد خبر:178764
پ

کاهش تاخیر پروازهای نوروزی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش تاخیر پروازهای نوروزی خبر داد و گفت: میانگین تاخیر پروازهای نوروزی ۱۵ دقیقه است.

asdasd

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش تاخیر پروازهای نوروزی خبر داد و گفت: میانگین تاخیر پروازهای نوروزی ۱۵ دقیقه است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جعفر یازرلو با اشاره به میزان تاخیر پروازهای داخلی و خارجی اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی یعنی از روز ۲۴ اسفند ماه تا به امروز ۱۴ فروردین ماه میانگین تاخیر پروازهای نوروزی ۱۵ دقیقه بوده‌است و یک ایرلاین بدون تاخیر تمام پروازهای نوروزی را انجام داد و تنها حدود دو دقیقه در انجام پروازهای خارجی تاخیر داشت.

وی ادامه داد: این میزان کاهش تاخیرها بی‌سابقه بوده و رکورد کاهش تاخیر‌های پروازهای نوروزی شکسته شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در ایام طرح نوروزی ۴۵ هزار صندلی عرضه شد، گفت: ۱۵۵ فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به ۴۵ هزارص ندلی در روز رسید.

یازرلو درباره تعداد پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز افزود: از روز ۲۴ اسفند ماه تا پایان روز ۱۲ فروردین ماه ۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۱۳۹ مسافر از طریق ناوگان هوایی و ۲۱ هزار و ۲۹۴ پرواز جابه جا شدند که این میزان افزایش ظرفیت و کاهش تاخیرها از آثار واردات هواپیماهای جدید است.

وی همچنین با اشاره به کاهش محسوس میزان شکایات از تخلفات فروش بلیت گفت: خوشبختانه در ایام نوروز امسال میزان شکایات از تخلفات در حوزه فروش بلیت از جمله گرانفروشی‌ها به طور محسوسی کاهش پیدا کرد و توانستیم برای مسیرهای پرتقاضا عرضه مناسبی داشته باشیم.

منبع
ایلنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری