کد خبر:24056
پ

چه کنسرت‌هایی تا پایان دی‌ماه برگزار می‌شود؟

با پایان ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) و کاهش تلفات ناشی از کرونا، اجرای کنسرت‌های موسیقی از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، با پایان ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) و کاهش تلفات ناشی از کرونا در کشور، اجراهای موسیقی در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

تا پایان دی ماه ۹ کنسرت موسیقی پاپ و کلاسیک در تهران منوط بر رعایت شرایطی چون همراه داشتن کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا توسط تماشاگران برگزار می‌شود.

کنسرت مهدی احمدوند ۲۲ دی ماه ساعت ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در سالن همایش ایرانیان برگزار خواهد شد. بلیت‌های این اجرا از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۹۵ هزار تومان است.

مهدی احمدوند همچنین در روز ۲۴ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت برگزار خواهد کرد. هواداران احمدوند بلیت‌های این اجرا را با بهای ۱۴۰هزار تومان تا ۳۹۵ هزار تومان به تماشا می‌نشینند.

حسین صفامنش نیز طی دو روز ۲۲ و ۲۳ دی ماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت کنسرت خواهد داشت. بلیت‌های این اجرا هم از ۱۰۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزار تومان است.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در ۲۷ دی ماه طی دو ساعت۱۸:۳۰ و ۲۲  میزبان هواداران امید حاجیلی خواهد بود که بلیت‌های ۱۴۰ هزار تومانی تا ۳۹۵ هزار تومانی این اجرا را خریداری کرده‌اند.

کنسرت رضا بهرام نیز ۲۸ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در تهران رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. بلیت‌های این اجرا از ۱۰۰ تا ۳۹۵ هزار تومان است.

گروه سینا ذکایی نیز با مشارکت بنیاد رودکی کنسرت «تهران. عصر زمستانی» را ۲۸ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌کند. بلیت‌های این اجرا نیز از۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

هواداران محسن ابراهیم زاده نیز ۳۰ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به مرکز همایش های برج میلاد خواهند آمد. بلیت این کنسرت از۱۰۰ تا ۳۹۵ هزار تومان به فروش رسیده است.

پرواز همای نیز پنجشنبه ۳۰ دی ماه تا ۰۱ بهمن ماه ساعت۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰  در سالن همایش ایرانیان (دهکده المپیک) کنسرت خواهد داشت.

در همین روز ارکستر اقوام ایرانی هیژان نیز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهد شد. در این ارکستر ۶۰ نفره فرید رحیمی، امیر شکاری، عباس رسول زاده و امین آزادی فر خواهند خواند. رهبری این اجرا را هیوا رنجبر برعهده دارد.

لازم به ذکر است، سالن همایش ایرانیان در اتوبان شیخ فضل الله جنوب – ضلع غربی استادیوم آزادی – بعد از هتل المپیک واقع شده است.

نمایشگاه بین‌المللی تهران در بزرگراه چمران شمال – خیابان سئول واقع شده است.

رویال هال هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳ واقع شده است.

تالار وحدت در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار واقع شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری