کد خبر:52804
پ

چابک سازی، درآمد زایی و رسانه اولویتهای سازمان تعاون روستایی ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران (سمترا) در این همایش دو روزه، عملکرد سال گذشته سازمان و ادارات استانی مورد بررسی قرار گرفت و اهداف و برنامه عملکردی سال ۱۴۰۱ تبیین گردید.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران (سمترا) در همایش دو روزه مدیران کل استانی و مسئولان روابط عمومی سمترا اعلام شد

چابک سازی، درآمد زایی و رسانه اولویتهای سازمان تعاون روستایی ایران

همایش دو روزه مدیران کل استان های سازمان تعاون روستایی ایران و مدیران و مسئولان روابط عمومی و رسانه‌ای استان‌های سازمان، عصر امروز یکشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران (سمترا) در این همایش دو روزه، عملکرد سال گذشته سازمان و ادارات استانی مورد بررسی قرار گرفت و اهداف و برنامه عملکردی سال ۱۴۰۱ تبیین گردید.

مدیران استان‌های سازمان تعاون روستایی ایران، در این گردهمایی، مشکلات و موانع و برنامه‌های خود را بیان کردند.

برگزاری آموزش فشرده رسانه‌ای و تولید محتوا و معرفی شبکه خبری ۳۶۱ درجه ایران که متعلق به گروه جهادی پیمان جوانمردان است از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
بر اساس تفاهم بین سازمان و این شبکه خبری، نشر و توزیع اخبار تولیدی سازمان، خصوصا اخبار مرتبط با عموم مردم و ترویج و فرهنگ سازی برای شبکه تولید، توزیع و فروش محصولات حوزه جهاد کشاورزی با مشارکت مدیران ارشد و مسئولان روابط عمومی به صورت برخط، انجام خواهد شد.

قرار است سازمان تعاون روستایی با تولید محتوای جذاب و با استفاده از زیر ساخت شبکه خبری ۳۶۱ درجه ایران که سایر اخبار مهم و جذاب را نیز پوشش می‌دهد، دامنه انتشار اخبار خود را توسعه دهد.
پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در پیام سال ۱۴۰۱ مبنی بر استفاده از فناوری‌های روز و شرکتهای دانش بنیان در توسعه کشاورزی و حوزه فعالیت وزارت جهاد کشاورزی، برنامه حضور یکپارچه و فراخوان در جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناورانه و دانش بنیان‌های کشاورزی، دامپروری و شیلات در این همایش مطرح و تشریح گردید و از مدیران درخواست شد نسبت به شناسایی و ترغیب و حمایت از شرکت‌ها و تشکل‌های دانش بنیان، برای حضور در نمایشگاه و جشنواره تلاش نمایند.


همچنین قرار شد روابط عمومی‌ها و مسئولان رسانه‌ای استان‌ها نسبت به تبلیغ و ترویج و فراخوان افراد مستعد در حوزه جهاد کشاورزی فعالیت‌های خود را بسط و توسعه دهند.
لازم به ذکر است این جشنواره و نمایشگاه بین المللی از تاریخ بیست و پنجم لغایت ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ در مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.


در پایان همایش دو روزه، آقای نیکبخت، به عنوان سرپرست سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران، به مدیران استانی معرفی شدند. آقای مهندس نیکبخت که در کارنامه خود معاونت وزیر و ریاست سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان را دارد از همه مدیران درخواست کرد با تمام توان و قدرت، نسبت به انجام وظایف و اهداف وزارت جهاد کشاورزی و سازمان همت گمارند.
در این جلسه برخی از مدیران استانی، مشکلات موجود بر سر راه مدیران را عنوان کردند و سرپرست سمترا قول رسیدگی و رفع مشکلات با همت مدیران را داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری