کد خبر:70319
پ

«پویش نذر یاری» برای آزادی زندانیان برگزار شد+عکس

پویش نذر یاری در تالار ایوان شمس برگزار گردید.

به گزارش اختصاصی ۳۶۱ درجه ایران، «پویش نذر یاری» برای آزادی زندانیان امروز یکشنبه مورخ ۲۱ اسفند ماه، در تهران برگزار شد.

این پویش از ساعت ۱۶ در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای اتوبان کردستان آغاز شد. پویش نذر یاری «جشن گل ریزان» در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت از خانواده آنان با محوریت نجات زنان سر پرست خانوار برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای احمدی معاون رفاه و مشارکت های سازمان مشارکت های شهرداری تهران، ضمن خیر مقدم به مهمانان عنوان کردند: بعد از آزادی زندانیان در راستای تحکیم خانواده ها ، موارد اشتغال زایی و کمک بسته های معیشتی در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مراسم گروه سرود دخترانه احسان، اقدام به نغمه خوانی کردند.

بنا براین گزارش، آقای احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: برای تعداد ۴۰۰۰ نفر از افراد کارتن خواب، ترنس و مبتلا به هپاتیت و… ایجاد شغل شده است.

وی افزود: با وجود گشت های امدادی که افراد کارتن خواب را جمع آوری و به گرم خانه های تعیین شده انتقال می دادند، در سال ۱۴۰۱ هیچ گونه از افراد کارتن خواب به علت سرما در خیابان فوت نشده است.

او تاکید کرد: بدهی زنان سرپرست خانوار جرائم غیر عمد ۴۰ میلیارد تومان می باشد که امسال با همت شهرداری تهران و همکاری خیرین آزاد می گردند .

احمدی صدر در پایان گفت؛ برای ماه رمضان پویش ۳ میلیون افطاری ساده توسط شهرداری و با مشارکت مردم برگزار خواهد شد

لازم به ذکر است در حاشیه ی این مراسم تابلوی استاد یوسف زاده به نفع آزادی زندانیان به مبلغ ۸۰ میلیون تومان به فروش رسید.

در ادامه این مراسم، گروه پهلوانک های کوچک اقدام به اجرای نمایش ورزش های باستانی نمودند.

در انتهای این آیین، با حضور پهلوان محمد محمودی و مشارکت خیرین 《 جشن گل ریزان 》 در دو موضوع کمک به آزادی زندانیان و کمک به خانواده زندانیان انجام شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری