کد خبر:47146
پ

پهپاد رژیم صهیونیستی را نابود کنید!

نشریه آمریکایی علت حادثه پارچین را حمله پهپادی دانست

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، نیویورک تایمز با استناد به سه منبع ایرانی مطلع از حادثه پارچین و یک مقام آمریکایی نوشت: حمله پهپادی این هفته یک سایت نظامی بسیار حساس در خارج از تهران را هدف قرار داد که ایران در آن فناوری موشکی، هسته‌ای و پهپادی را توسعه می‌دهد.

نیویورک تایمز به نقل از منابع ایرانی خود می‌نویسد که چهارم خرداد، پهپاد‌های انتحاری کوادکوپتر به مجتمع نظامی پارچین در حومه جنوب شرقی تهران اصابت کرده و منهدم شدند. به گفته این منابع، پهپاد‌ها در ساختمانی که وزارت دفاع ایران از آن برای تحقیق در مورد ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین استفاده می‌کرد منفجر شدند و در نتیجه آن یک مهندس جوان که در این وزارتخانه کار می‌کرد کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

به نوشته نیویورک تایمز، حمله به پارچین به شیوه حملات پیشین رژیم صهیونیستی علیه ایران و لبنان انجام شده است. مقامات این رژیم از اظهار نظر در این خصوص خودداری کردند.

نیویورک تایمز می‌افزاید: یک مقام آمریکایی تایید کرد که هواپیما‌های بدون سرنشین انتحاری به پارچین حمله کرده‌اند، اما وی اعلام نکرد که چه کسی پشت این حمله بوده و جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرد.

روابط عمومی وزارت دفاع ایران عصر چهارشنبه (۴خرداد) اعلام کرد: طی سانحه‌ای که در یکی از واحد‌های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ی پارچین به وقوع پیوست، مهندس احسان قدبیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری