کد خبر:93732
پ

پهنای باند اینترنت در سه روستای شهرستان دیواندره۳۰ برابر افزایش یافته است

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در سه روستای شهرستان دیواندره به میزان ۳۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، آزاد حکمت روز شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات اجرا شده در راستای ارتقای پهنای باند در روستاهای کول، قلعه ولیانه و دوزخدره از توابع شهرستان دیواندره، اظهار کرد: در این پروژه با نصب و راه انداری تجهیزات لازم پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در این سه روستای ذکر شده، پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات از چهارمگابایت به ۱۱۰ مگابایت افزایش یافته است، گفت: با این اقدام، مشتریان ساکن در محدوده این روستاها از کیفیت مطلوب و بالاتر سرعت اینترنت مخابرات در استفاده از سرویس‌های دیتا محور بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: کاهش ترافیک، ارتقای سرعت دسترسی به فضای مجازی، بهبود کیفیت و سرعت در انتقال داده ها از جمله مزایای پروژه اجرا شده در این روستاها به شمار می رود.

حکمت ادامه داد: این مجموعه در راستای سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بود و در حال حاضر پروژه های دیگری در راستای افزایش و ارتقای پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در سطح استان در مسیر اجرا دارد.

وی اظهار کرد: اجرا و تحقق پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتقال می‌تواند زیرساخت مناسبی برای ارتقای مسائل اقتصادی،آموزشی ، بهداشتی و فرهنگی باشد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری