کد خبر:38579
پ

پلیس با برپایی نمایشگاه در اماکن ترافیک‌ساز مخالف است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از مخالفت پلیس با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطبی نظیر کتاب در اماکنی چون مصلی و نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب به احتمال زیاد امسال به شکل حضوری برگزار خواهد شد؛ گفت: ما هیچ مشکلی با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی نظیر نمایشگاه کتاب و… نداریم و از برگزاری هر رویداد فرهنگی به شدت استقبال می‌کنیم، اما نباید برگزاری یک نمایشگاه سبب ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان شود و در روند عبور و مرور شهروندان اخلال ایجاد کند.

وی افزود: پلیس بار‌ها در جلسات مختلف تأکید کرده است که باید برای مدیریت ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا در زمان و محل برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب تجدیدنظر صورت بگیرد و پارسال نیز این موضوع را اعلام کردیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به صداوسیما گفت: در همین راستا نیز همان طور که پیش از این اعلام کردیم پلیس راهور برای تأمین آرامش و امنیت مردم و کاهش بار ترافیکی با برگزاری هر گونه نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در محل‌هایی نظیر مصلی، نمایشگاه بین المللی و هر نقطه‌ای که برگزاری نمایشگاه سبب اخلال در ترافیک شهر تهران شود، مخالف است و لازم است که مسئولان مربوطه چاره دیگری در این خصوص بیاندیشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری