کد خبر:116810
پ

پشتوانه خوبی برای نسل گذشته بسکتبال در راه است

، رئیس فدراسیون بسکتبال با ابراز رضایت از روندی که برای تغییر نفرات در تیم ملی در حال طی شدن است گفت: پشتوانه خوبی برای نسل گذشته بسکتبال در راه است و این جای امیدواری دارد.

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال با ابراز رضایت از روندی که برای تغییر نفرات در تیم ملی در حال طی شدن است گفت: پشتوانه خوبی برای نسل گذشته بسکتبال در راه است و این جای امیدواری دارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی که به میزبانی اندونزی در جریان است با ۴ شکست به کارش ادامه می‌دهد. این در حالی است که همین نتایج باعث از دست رفتن سهمیه المپیک برای بسکتبال ایران شد.

داوری با اشاره به تغییراتی که در تیم ملی صورت گرفته است گفت: تغییراتی که در جام جهانی صورت گرفت ادامه برنامه‌هایی بود که ما از سال ۱۴۰۱ برای تیم ملی در نظر گرفته بودیم. آن زمان هدفمان کسب سهمیه حضور در جام جهانی بود که خوشبختانه محقق شد. با آمدن آقای هاکان دمیر این تغییرات ادامه داشت و در جام جهانی هم مشاهده کردید که چه تغییراتی داشتیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: با حضور سرمربی جدید تصمیم بر این شد که تغییرات در تیم ملی ادامه داشته باشد که همین اتفاق رخ داد و خوشبختانه تیمی که به جام جهانی اعزام شد کاملا منسجم و بدون حاشیه بود و عملکرد خوبی داشت. وی در دفاع از عملکرد ملی پوشان در مسابقات جام جهانی گفت: به غیر از بازی اول که مقابل برزیل بود و هفت هشت بازیکن ما برای اولین بار جام جهانی را تجربه می‌کردند، در سایر دیدارها شرایط بهتر بود. در دیدار با برزیل کار را بد شروع کردیم و ترکیب اولین هم بد بود اما هر چه زمان گذشت شرایط بهتر شد.

وی با بیان اینکه نسل خوبی برای بسکتبال ایران در راه است گفت: پشتوانه‌ای که در جام جهانی شکل گرفت برای آینده بسکتبال سرمایه خوبی خواهد بود؛ این بازیکنان می‌توانند نسل خوبی برای بسکتبال ایران باشند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خاتمه در مورد برنامه‌های تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی گفت: چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته بودیم اما با نظر سرمربی بازیکنان بعد از جام جهانی چند روزی را استراحت خواهند کرد و سپس برای حضور در بازیهای آسیایی تمرینات را شروع خواهند کرد.

منبع
ایپنا
کلیدواژه : بسکتبالداوری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری