کد خبر:40278
پ

پرویز پرستویی تهیه‌کننده تئاتر شد

اجرای نمایش «اول شخص مفرد» کاری از امید نیاز با تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی از امروز در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ً ایران، نمایش «اول شخص مفرد» کاری از امید نیاز به تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی از امشب ۵ اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی که روایتگر زندگی مردی به نام مهرداد است که زندگی او با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو شده با بازی امید نیاز و مونس پورفاتحیان اجرا می‌شود.

امیدنیاز درباره این نمایش می‌گوید: آدما تو رابطه که میرن،بر خلاف قانون فیزیک عمل میکنند. تو فیزیک وقتی یه چیزی بهت نزدیک میشه بزرگ میشه و وقتی دور میشه کوچیک،اما آدما وقتی به هم نزدیک میشن کوچیک میشن و از دور بزرگتر و بهترن انگار

رفیعی وردنجانی نیز درباره این اثر گفته: «اول شخص مفرد» با بازی امید نیاز استیضاح این روزهای جامعه از همه دیروز خود است. نیاز در مقام کارگردان و بازیگر با دو بُعد روانشناختی تماشاگر خود را رو به رو می کند. بُعد عینی و بُعد ما قبل عینی. مسئله ای که در مواجهه با این نمایش من را درگیر خود کرد، بُعد ما قبل عینی آن است که در این یادداشت سعی می کنم آن را بازگو کنم. برای نوشتن ابژکتیویته از این نمایش لازم است تا بیشتر شخصیت مهرداد را، با بازی متد اکتینگ امید نیاز، واکاوی کنیم.

این اثر نمایشی که چندی پیش هم در اصفهان روی صحنه رفت، تا ۳۰ اردیبهشت ماه هر شب اسعت ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد تهران به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۴ روی صحنه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری